Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Hva er forventet levering fra norske nettbutikker? Bestilte noe babytøy for 14 dager siden, og fikk umiddelbar bekreftelse på ordre og betaling på Mail. Har siden den gang ikke hørt noe, begynner det ikke å være tid for å hvertfall få bekreftelse på om ordre er sendt? Har sendt de en Mail uten å få svar. Har liten erfaring fra handling på nettet 😱 Anonymous poster hash: b6fba...e93
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Hvor bestilte du fra? De aller fleste sender fortere enn dette, men det varierer fra 2 dager til halvannen uke. Har opplevd en gang å ikke få noe i det hele tatt. Anonymous poster hash: e306c...37a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Det er forresten ikke alle som gir beskjed når pakken er sendt. Plutselig er den bare der. #2 Anonymous poster hash: e306c...37a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Fra lilleollebolle 😊 hmm, jeg får prøve å ringe hvis jeg ikke hører noe i morgen da.. Anonymous poster hash: b6fba...e93
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Jeg er aller mest fornøyd med h&m. Hvis jeg bestiller noe litt tidlig på dagen så ligger det på post i butikk allerede neste kveld. Men jeg får ikke hentelapp i postkassen før neste dag igjen, det er litt dumt, kunne fått hentemelding på sms heller. Har bestilt fra andre og jeg synes faktisk over 1 uke er lang levering, etter at det først er sendt. Noe som bør skje etter senest 2 arbeidsdager. Send en mail og spør. Jeg bestilte 2 jakker fra en nettside en gang. Det hastet også, for jakken til lillebror holdt ikke tett. Det tok nesten 2 måneder og 3-4 masemail fra meg før det så ble sendt. Tipper de ikke hadde det på lager likevel..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Jeg er aller mest fornøyd med h&m. Hvis jeg bestiller noe litt tidlig på dagen så ligger det på post i butikk allerede neste kveld. Men jeg får ikke hentelapp i postkassen før neste dag igjen, det er litt dumt, kunne fått hentemelding på sms heller. Har bestilt fra andre og jeg synes faktisk over 1 uke er lang levering, etter at det først er sendt. Noe som bør skje etter senest 2 arbeidsdager. Send en mail og spør. Jeg bestilte 2 jakker fra en nettside en gang. Det hastet også, for jakken til lillebror holdt ikke tett. Det tok nesten 2 måneder og 3-4 masemail fra meg før det så ble sendt. Tipper de ikke hadde det på lager likevel.. Post i butikk?.. Anonymous poster hash: 9382b...b51
Elsker livet Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 Jeg hadde etterlyst pakken, kan ikke huske at lilleollebolle har vært så sen med levering. Laredoute og pompdelux er det mer forventet, de er ikke så raske i avtrekkeren. I grunnen forventer jeg at varene sendes neste virkedag.
Keiserpingvin Skrevet 28. januar 2015 #8 Skrevet 28. januar 2015 (endret) Gjennomsnittstiden etter min erfaring er inennfor en uke. Bestilte noe fra net on net og nøstebarn i forrige uke begge deler kom i går. Erfaringen er at de større sidene (som lekmer, hm osv) sender raskt, mens de små bedriftene gjerne bruker litt lenger tid. Edit: Skriveleif.. Endret 28. januar 2015 av Keiserpingvin
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #9 Skrevet 28. januar 2015 Gjennomsnittstiden etter min erfaring er inennfor en uke. Bestilte noe fra net on net og nøstebarn i forrige uke begge deler kom i går. Erfaringen er at de større sidene (som lekmer, hm osv) sender raskt, mens de små bedriftene gjerne bruker litt lenger tid. Edit: Skriveleif.. Skjønner ikke hvorfor dere sier at HM sender raskt, når jeg har bestilt har varene blitt sendt etter en uke +++ Anonymous poster hash: 9382b...b51
Elsker livet Skrevet 28. januar 2015 #10 Skrevet 28. januar 2015 Gjennomsnittstiden etter min erfaring er inennfor en uke. Bestilte noe fra net on net og nøstebarn i forrige uke begge deler kom i går. Erfaringen er at de større sidene (som lekmer, hm osv) sender raskt, mens de små bedriftene gjerne bruker litt lenger tid. Edit: Skriveleif.. Skjønner ikke hvorfor dere sier at HM sender raskt, når jeg har bestilt har varene blitt sendt etter en uke +++ Anonymous poster hash: 9382b...b51 Samme her.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. januar 2015 #11 Skrevet 28. januar 2015 Jeg er aller mest fornøyd med h&m. Hvis jeg bestiller noe litt tidlig på dagen så ligger det på post i butikk allerede neste kveld. Men jeg får ikke hentelapp i postkassen før neste dag igjen, det er litt dumt, kunne fått hentemelding på sms heller. Har bestilt fra andre og jeg synes faktisk over 1 uke er lang levering, etter at det først er sendt. Noe som bør skje etter senest 2 arbeidsdager. Send en mail og spør. Jeg bestilte 2 jakker fra en nettside en gang. Det hastet også, for jakken til lillebror holdt ikke tett. Det tok nesten 2 måneder og 3-4 masemail fra meg før det så ble sendt. Tipper de ikke hadde det på lager likevel.. Post i butikk?.. Anonymous poster hash: 9382b...b51 Jepp Finnes ikke så mange postkontor her på landet. Så da heter det post i butikk.
Keiserpingvin Skrevet 28. januar 2015 #12 Skrevet 28. januar 2015 Gjennomsnittstiden etter min erfaring er inennfor en uke. Bestilte noe fra net on net og nøstebarn i forrige uke begge deler kom i går. Erfaringen er at de større sidene (som lekmer, hm osv) sender raskt, mens de små bedriftene gjerne bruker litt lenger tid. Edit: Skriveleif.. Skjønner ikke hvorfor dere sier at HM sender raskt, når jeg har bestilt har varene blitt sendt etter en uke +++ Anonymous poster hash: 9382b...b51 Samme her. Jeg sier det fordi det er det jeg har opplevd når jeg har bestilt derfra Derav "Erfaringen min er...."
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #13 Skrevet 28. januar 2015 Jeg er aller mest fornøyd med h&m. Hvis jeg bestiller noe litt tidlig på dagen så ligger det på post i butikk allerede neste kveld. Men jeg får ikke hentelapp i postkassen før neste dag igjen, det er litt dumt, kunne fått hentemelding på sms heller. Har bestilt fra andre og jeg synes faktisk over 1 uke er lang levering, etter at det først er sendt. Noe som bør skje etter senest 2 arbeidsdager. Send en mail og spør. Jeg bestilte 2 jakker fra en nettside en gang. Det hastet også, for jakken til lillebror holdt ikke tett. Det tok nesten 2 måneder og 3-4 masemail fra meg før det så ble sendt. Tipper de ikke hadde det på lager likevel.. Er det lenge siden du har bestillt fra H&M? Jeg har hvertfall fått hentemelding på sms. Anonymous poster hash: bdcf6...a2e
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. januar 2015 #14 Skrevet 28. januar 2015 Jeg er aller mest fornøyd med h&m. Hvis jeg bestiller noe litt tidlig på dagen så ligger det på post i butikk allerede neste kveld. Men jeg får ikke hentelapp i postkassen før neste dag igjen, det er litt dumt, kunne fått hentemelding på sms heller. Har bestilt fra andre og jeg synes faktisk over 1 uke er lang levering, etter at det først er sendt. Noe som bør skje etter senest 2 arbeidsdager. Send en mail og spør. Jeg bestilte 2 jakker fra en nettside en gang. Det hastet også, for jakken til lillebror holdt ikke tett. Det tok nesten 2 måneder og 3-4 masemail fra meg før det så ble sendt. Tipper de ikke hadde det på lager likevel.. Er det lenge siden du har bestillt fra H&M? Jeg har hvertfall fått hentemelding på sms. Anonymous poster hash: bdcf6...a2e 3 eller 4 ganger etter jul.. Det var rart. Jeg får sjekke innstillingene neste gang da
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #15 Skrevet 28. januar 2015 Jeg er aller mest fornøyd med h&m. Hvis jeg bestiller noe litt tidlig på dagen så ligger det på post i butikk allerede neste kveld. Men jeg får ikke hentelapp i postkassen før neste dag igjen, det er litt dumt, kunne fått hentemelding på sms heller. Har bestilt fra andre og jeg synes faktisk over 1 uke er lang levering, etter at det først er sendt. Noe som bør skje etter senest 2 arbeidsdager. Send en mail og spør. Jeg bestilte 2 jakker fra en nettside en gang. Det hastet også, for jakken til lillebror holdt ikke tett. Det tok nesten 2 måneder og 3-4 masemail fra meg før det så ble sendt. Tipper de ikke hadde det på lager likevel.. Er det lenge siden du har bestillt fra H&M?Jeg har hvertfall fått hentemelding på sms. Anonymous poster hash: bdcf6...a2e 3 eller 4 ganger etter jul.. Det var rart. Jeg får sjekke innstillingene neste gang da Er det normalt å bestille varer hver uke? Anonymous poster hash: 9382b...b51
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. januar 2015 #16 Skrevet 28. januar 2015 Jeg er aller mest fornøyd med h&m. Hvis jeg bestiller noe litt tidlig på dagen så ligger det på post i butikk allerede neste kveld. Men jeg får ikke hentelapp i postkassen før neste dag igjen, det er litt dumt, kunne fått hentemelding på sms heller. Har bestilt fra andre og jeg synes faktisk over 1 uke er lang levering, etter at det først er sendt. Noe som bør skje etter senest 2 arbeidsdager. Send en mail og spør. Jeg bestilte 2 jakker fra en nettside en gang. Det hastet også, for jakken til lillebror holdt ikke tett. Det tok nesten 2 måneder og 3-4 masemail fra meg før det så ble sendt. Tipper de ikke hadde det på lager likevel.. Er det lenge siden du har bestillt fra H&M?Jeg har hvertfall fått hentemelding på sms. Anonymous poster hash: bdcf6...a2e 3 eller 4 ganger etter jul.. Det var rart. Jeg får sjekke innstillingene neste gang da Er det normalt å bestille varer hver uke? Anonymous poster hash: 9382b...b51 Antageligvis ikke, men jeg handlet på salget og det kom hele tiden nye ting jeg hadde lyst på. Også var det gratis frakt
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #17 Skrevet 28. januar 2015 Jeg er aller mest fornøyd med h&m. Hvis jeg bestiller noe litt tidlig på dagen så ligger det på post i butikk allerede neste kveld. Men jeg får ikke hentelapp i postkassen før neste dag igjen, det er litt dumt, kunne fått hentemelding på sms heller. Har bestilt fra andre og jeg synes faktisk over 1 uke er lang levering, etter at det først er sendt. Noe som bør skje etter senest 2 arbeidsdager. Send en mail og spør. Jeg bestilte 2 jakker fra en nettside en gang. Det hastet også, for jakken til lillebror holdt ikke tett. Det tok nesten 2 måneder og 3-4 masemail fra meg før det så ble sendt. Tipper de ikke hadde det på lager likevel.. Er det lenge siden du har bestillt fra H&M?Jeg har hvertfall fått hentemelding på sms. Anonymous poster hash: bdcf6...a2e 3 eller 4 ganger etter jul.. Det var rart. Jeg får sjekke innstillingene neste gang da Er det normalt å bestille varer hver uke? Anonymous poster hash: 9382b...b51 Kan man bare gjøre ting som er normalt? Anonymous poster hash: e306c...37a
Elsker livet Skrevet 28. januar 2015 #18 Skrevet 28. januar 2015 Jeg er aller mest fornøyd med h&m. Hvis jeg bestiller noe litt tidlig på dagen så ligger det på post i butikk allerede neste kveld. Men jeg får ikke hentelapp i postkassen før neste dag igjen, det er litt dumt, kunne fått hentemelding på sms heller. Har bestilt fra andre og jeg synes faktisk over 1 uke er lang levering, etter at det først er sendt. Noe som bør skje etter senest 2 arbeidsdager. Send en mail og spør. Jeg bestilte 2 jakker fra en nettside en gang. Det hastet også, for jakken til lillebror holdt ikke tett. Det tok nesten 2 måneder og 3-4 masemail fra meg før det så ble sendt. Tipper de ikke hadde det på lager likevel.. Er det lenge siden du har bestillt fra H&M? Jeg har hvertfall fått hentemelding på sms. Anonymous poster hash: bdcf6...a2e 3 eller 4 ganger etter jul.. Det var rart. Jeg får sjekke innstillingene neste gang da Jeg har også opplevd å måtte huke igjen av at jeg vil ha SMS.
Elsker livet Skrevet 28. januar 2015 #19 Skrevet 28. januar 2015 Jeg er aller mest fornøyd med h&m. Hvis jeg bestiller noe litt tidlig på dagen så ligger det på post i butikk allerede neste kveld. Men jeg får ikke hentelapp i postkassen før neste dag igjen, det er litt dumt, kunne fått hentemelding på sms heller. Har bestilt fra andre og jeg synes faktisk over 1 uke er lang levering, etter at det først er sendt. Noe som bør skje etter senest 2 arbeidsdager. Send en mail og spør. Jeg bestilte 2 jakker fra en nettside en gang. Det hastet også, for jakken til lillebror holdt ikke tett. Det tok nesten 2 måneder og 3-4 masemail fra meg før det så ble sendt. Tipper de ikke hadde det på lager likevel.. Er det lenge siden du har bestillt fra H&M?Jeg har hvertfall fått hentemelding på sms. Anonymous poster hash: bdcf6...a2e 3 eller 4 ganger etter jul.. Det var rart. Jeg får sjekke innstillingene neste gang da Er det normalt å bestille varer hver uke? Anonymous poster hash: 9382b...b51 Kan man bare gjøre ting som er normalt? Anonymous poster hash: e306c...37a Det er normalt for meg. Høres mer ut som en vanlig uke her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå