Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Fikk dere mange reaksjoner på fjerdemann? Hos oss var det så mange som sa at "nå er dere vel ferdige" da vi fikk tredjemann, og jeg kjenner at denne kommenteren gjør meg provosert! Anonymous poster hash: 2134e...d48
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Ja, men de gikk mest på kjønn. Vi var ferdig etter tredjemann, men så sviktet prevensjonen og jeg ble utrolig nok gravid (hadde spiral). Vi hadde tre gutter fra før, så omtrent alle som hørte at vi skulle ha en til kom med en variant av: "Å ja, dere måtte prøve på en jente også ja!" mens de lo selvtilfreds av sin egen brilliante spøk. Blhæ! Jeg får for øvrig fortsatt mange kommentarer på antall barn selv om jeg ikke synes fire er så uvanlig nå til dags. Likevel sperrer de fleste opp øynene litt og ser nærmest litt vantro ut: "Har du FIRE barn??" og blikk som glir oppover og nedover meg (jeg ser ganske ung ut og er slank og veltrent). Anonymous poster hash: 13b11...05d
Violeta Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Nei, overraskende få Hadde forventet mange kommentarer, men mulig folk snakker om oss på bygda da
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Lite kommentarer annet enn 'wow' og 'kult'. Mange som har tre og fire barn her vi bor. Anonymous poster hash: 0385b...cf1
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Vi venter nr fem, og definitivt siste. Når mannen forteller at han snart blir fembarnsfar er det ingen som reagerer, men når han sier at alle har samme mor får han masse reaksjoner Ellers får vi også kommentarer på kjønn, siden vi har fire gutter. Alle tror jeg blir skuffet hvis det ikke blir jente denne gangen. Det kan faktisk være litt sårende. Jeg elsker guttene mine, og ville ikke byttet dem bort for alt i verden. Om det blir jente eller gutt neste gang spiller ingen rolle. Like stas uansett! Anonymous poster hash: 9b4be...593
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Har fått en del reaksjoner, sånn type: wow, det er mange, det må være travelt osv. En kommentar som jeg syns var kjip var fra en venninne som sa : det er modig. Ellers så syns folk jeg ikke kjenner at det er helt greit å spør om de alle har samme far, og de blir gjerne overrasket når jeg sier ja.. Anonymous poster hash: e8dbe...e22
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 Har fått en del reaksjoner, sånn type: wow, det er mange, det må være travelt osv. En kommentar som jeg syns var kjip var fra en venninne som sa : det er modig. Ellers så syns folk jeg ikke kjenner at det er helt greit å spør om de alle har samme far, og de blir gjerne overrasket når jeg sier ja.. Anonymous poster hash: e8dbe...e22 Hvorfor er det kjipt å si at du er modig? Da jeg var ferdig med min første fødsel tenkte jeg at alle som fikk flere barn når de visste hva de gikk til var utrolig modige. Anonymous poster hash: 60854...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå