Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Heisann ! jente 18 år Jeg lurer på hvor mye kjæresten har rett på å vite om din fortid. Vi har snakket om hvor mange vi har ligget med.. Men jeg har liksom begynt å tenke på hva annet jeg bør fortelle. Feks en kveld da jeg var ute møtte jeg denne gutten jeg er sammen med i dag.. Han holdt egentlig på med en annen jente, men han kysset meg og sa han var intresert i meg og ville avslutte forholdet. vi var ganske fulle. Da hans kjæreste ringte han måtte han gå, da var jeg veldig sårbar og veldig full. Da gikk jeg alene i byen og møtte på en gutt jeg har møtt før og vi begynte å kysse og slike ting,, vi prøvde å ha sex ute den kvelden.. og jeg angrer skikkelig i dag.. i senere tid fortalte han meg noe han hadde gjort i etterkant da han møtte meg.. Jeg fortalte om denne gutten, men fortalte ikke detaljer (at vi prøvde å ha sex), men at vi rotet.. Han har aldri sport om dette i etterkant.. men nå har jeg dårlig samvittighet fordi jeg er så usikker på hvor mye han bør vite.. og om han finner ut av det i etterkant at han blir sur og slår opp.. Hvor mye bør jeg fortelle min kjæreste av min fortid og hvor mye har han krav på å vite? jeg vil egentlig legge fortiden bak meg og fokusere på han fordi jeg er kjempe glad i han.. Anonymous poster hash: e4741...92b
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Du har da fortalt ham alt han trenger å vite? Og egentlig alt som er å fortelle Du HADDE jo ikke sex med den andre gutten, dere PRØVDE.. Det er det samme som å rote To deg ned og legg vekk den dårlige samvittigheten, dette går så fint så
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 (endret) Det der er ingenting å tenke på, og du behøver overhodet ikke å fortelle Endret 28. januar 2015 av Gulltopp med Knoll og Tott
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Han har ikke krav på noe som helst annet enn det du ønsker å dele.Jeg kan heller ikke se hvorfor han skulle hatt noe med denne rotingen din med den andre gutten å gjøre? Dere var vel ikke blitt sammen enda? Han var tross alt opptatt med ei annen akkurat da... Anonymous poster hash: 10019...673
Keiserpingvin Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Så lenge dere ikke var sammen har han ikke krav på å vite noe som helst. Og fortid er fortid, alle har vi en Min mann vet ikke detaljene om tiden før vi ble sammen, og han trenger ikke vite noe om tiden rundt da vi møttes heller, før vi begynte å date. Det har han faktisk ingenting med.
gale damen Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 Hvorfor tror du han har krav på å vite noe som helst? Du deler det du vil dele, og hva som skjedde før dere ble sammen har han over hodet ikke noe med.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #8 Skrevet 28. januar 2015 Hvorfor er dunsom 18-åring på dette forumet? TROLL Anonymous poster hash: e3007...6f3
sug lut Skrevet 28. januar 2015 #9 Skrevet 28. januar 2015 Ingen kjæreste har krav på å vite noe som helst om deg, du velger selv hva du deler av din fortid og nåtid.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #10 Skrevet 28. januar 2015 Hvorfor er dunsom 18-åring på dette forumet? TROLLAnonymous poster hash: e3007...6f3 fordi jeg trengte hjelp på et spørsmål.. beklagerSikkert Anonymous poster hash: e3007...6f3
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #11 Skrevet 28. januar 2015 Haha! Troll? Hva er så rart med at en på 18 spør om dette som samtlige gammelkjerringer som dere å har spurt om tidligere? Spør du kjære 18 åring, jeg er 24, UTEN BARN! Spør om alt mellom himmel og jord her jeg! Anonymous poster hash: 54734...3ef
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #12 Skrevet 28. januar 2015 hvordan kan jeg slette dette inlegget ??? Anonymous poster hash: e4741...92b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #13 Skrevet 28. januar 2015 Jeg mener at i et seriøst forhold har man krav på å få vite alt som har betydning for en i dag. For eksempel ville det hatt noe å si for meg om kjæresten min var tidligere dømt for voldtekt, uansett om det var før han møtte meg og han aldri har gjort noe slikt siden. jeg vil ganske enkelt ikke være sammen med en mann som har gjort noe slikt, og det å ikke fortelle meg det ville være å ha et forhold til meg på falske premisser. Jeg ville bare ært sammen med ham fordi jeg ikke visste sannheten. Dette var jo et ekstremt eksempel, men det var for å illustrere. Hvis du tror det er viktig for kjæresten din å vite, så ville jeg ha sagt det. Selv synes jeg ikke det du har gjort er ille, men det blir jo feil å være sammen med noen som man tror ville gått hvis de visste sannheten. Anonymous poster hash: 859c2...9d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå