Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Datteren min har nyrebekkenbetennelse, fikk "diagnosen" på fredag og er i betraktelig mye bedre form, altså ikke feber og hun leker litt for seg selv osv. Men hun er fortsatt veldig sliten og barnehagen er ikke aktuelt enda. Så, hvordan få lest med ei litta frøken som roper "Mamma, se på meg" annethvert minutt? Hun har mest vondt på kvelden, så å lese da blir enda vanskeligere, for da løpet jeg frem og tilbake, koser, stryker og har ungen på fanget.. Anonymous poster hash: bde99...b73
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Da må du lese når hun sover. Anonymous poster hash: 6c321...a40
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 En liten time eller så med tv/film må være lov når barnet er sykt, og da kan du lese litt. Ellers er kommunikasjon en god ting. Snakk med barnet ditt om at du trenger litt fred til å lese og at du kan se på henne etterpå. Du kan gjerne tydeliggjøre ved å vise på en klokke el. Anonymous poster hash: d6edd...fa3
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Takk for tips Som sagt, det å lese når hun sover blir vanskelig siden det nesten ikke er søvn her om dagen.. Skal prøve det med klokka, kanskje jeg får inn NOE i hvertfall Anonymous poster hash: bde99...b73
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Hvor gammel er hun? Min erfaring er at det går ikke å lese med mini hjemme, syk eller ikke... Bare når han sover. Anonymous poster hash: 409da...f3b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Hun har akkurat fylt fire, så det er ikke alt som går like lett enda, nei Hi Anonymous poster hash: bde99...b73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå