Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Jeg skrev i den fra jeg var ca 9-13 år. Minner jeg aldri I livet husker uten å lese dem.. Jeg har spart på den og den har betydd mye for meg i alle år. Er nå 29 år... Han sier selv han ikke har gjort det mes vilje.. At jeg hadde lagt alt vi skulle kaste i en haug... Men jeg er 100% sikker på at jeg ikke gjorde det. Nå kan jeg ikke la være å være småirritert og lei meg rundt han. Er jeg barnslig?? Anonymous poster hash: 86a4a...85b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Huff, så trasig! Skjønner at du er irritert/skuffet/trist, det ville jeg også vært om samboeren hadde kastet dagboken min fra barndommen. Men slike uhell kan dessverre skje. Bli sint på han, få det ut, aksepter det og gå videre. Det gjør det lettere for dere begge, ikke så mye annet å gjøre med. Anonymous poster hash: 93041...142
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Skjønner at det er leit, men det går over. Min mann klarte å kaste smykkeskrinet mitt på fyllingen med alle dåpssmykker, mammas giftering hun hadde da hun var gift med pappa osv. Var lei meg kjempe lenge, men har kommet over det nå selvom det er leit at alle smykkene mine forsvant. Anonymous poster hash: 69dae...dcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå