Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/to-maaneder-gammel-baby-doede-foreldrene-siktet/a/23383044/ Anonymous poster hash: ed8e9...75a
DramaMama Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Grøss. Jeg blir helt kvalm. Tenk at det finnes sånne mennesker.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Fy faen ! Jeg har ikke ett ord som er stygt nok for de menneskene Anonymous poster hash: d22f3...2c6
☆☆☆ Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 No veit vi ikkje om dei er skuldige (jmf saka i Hordaland der foreldra var mistenkte for overgrep mot ein eittåring og det viste seg at barnet ikkje var misbrukt), vi får avvente ein evt rettsak før vi dømmer. Men på det generelle; at nokon kan få seg til å utøve vold mot barn er ufattelig
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Det er sant, Stjerna! Hi Anonymous poster hash: ed8e9...75a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Det er vel heller stort sett slik, at selvom foreldrene ER skyldige så blir de enten ikke dømt eller de får lav straff pga bevis etc. Strafferammen rundt dette er LATTERLIG!!!!' Hvis babyen er påført fysiske skader som den har dødd av så har den iallfall ikke gjort dette selv -noen er drapsmenn her! Regner ikke med de roper varsko om det ikke er alvorlig . Så dessverre så tror jeg heller dette kommer til å bare ende tragisk i barnets favør... Det skjer mye oftere! Anonymous poster hash: d22f3...2c6
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 No veit vi ikkje om dei er skuldige (jmf saka i Hordaland der foreldra var mistenkte for overgrep mot ein eittåring og det viste seg at barnet ikkje var misbrukt), vi får avvente ein evt rettsak før vi dømmer. Men på det generelle; at nokon kan få seg til å utøve vold mot barn er ufattelig Dette er veldig viktig å huske på! Kommer også på et par andre saker som har vært hausset opp i media, for så å vise seg å ikke være noe straffbart i det hele tatt. Kommer også på saken der et lite barn ble funnet ute i mange kuldegrader, alvorlig nedkjølt. Var masse skriverier her inne som spekulerte i hva som hadde skjedd, om foreldrene hadde gjort det med vilje eller bare gitt f.Viste seg at barnet hadde sovet i sengen på soverommet, og for første gang klart å komme ut av den og gå ut døren selv mens foreldrene var med de andre barna på kjøkkenet. Man er faktisk uskyldig til det motsatte er bevist! Men henger meg på den siste kommentaren din. Anonymous poster hash: 4c34e...511
Chl85 Skrevet 28. januar 2015 #8 Skrevet 28. januar 2015 Jeg fatter det rett og slett ikke.... Hvorfor skade et barn/baby? Hvorfor ikke adoptere det bort hvis du ikke vil ha barnet? Klarer bare ikke å ta inn over meg at mennesker klarer å skade små uskyldige barn som ikke kan beskytte seg selv. Da er man ikke mennesker og burde ikke blitt dømt etter menneskelig domstol... Blir bare så sint. Grrrrrrr.
februarprins2013 Skrevet 28. januar 2015 #9 Skrevet 28. januar 2015 stakkars liten ;/ skjønner ikke at noen klarer og gjøre babyer og barn vondt,de gir jo så mye glede
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #10 Skrevet 28. januar 2015 Så lenge vi ikke vet hva som har hendt er det jo ikke så mye å ta stilling til. Anonymous poster hash: e45af...8d5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #11 Skrevet 28. januar 2015 Men hvordan blir en baby så alvorlig skadet, helt klart mishandlet så kraftig at han dør? Da er det jo noen som har gjort det? Og er foreldrene de eneste som har vært sammen med babyen, så er det jo de. Men dessverre så slipper de nok unna med det, og kan få flere barn de kan ødelegge, eller drepe. Jeg kom selv på sykehuset som 3 mnd gammel baby, med skader jeg ikke kunne ha påført meg selv, eller som var naturlige. Var jo klart at noen hadde gjort det. Begge foreldrene mine luktet det alkohol av og. Ingenting ble gjort. Og det var starten på mitt mareritt, et liv med fysisk, psykisk og seksuell mishandling. Anonymous poster hash: 40c53...7b0
Ladybird2014 Skrevet 28. januar 2015 #12 Skrevet 28. januar 2015 Men hvordan blir en baby så alvorlig skadet, helt klart mishandlet så kraftig at han dør? Da er det jo noen som har gjort det? Og er foreldrene de eneste som har vært sammen med babyen, så er det jo de. Men dessverre så slipper de nok unna med det, og kan få flere barn de kan ødelegge, eller drepe. Jeg kom selv på sykehuset som 3 mnd gammel baby, med skader jeg ikke kunne ha påført meg selv, eller som var naturlige. Var jo klart at noen hadde gjort det. Begge foreldrene mine luktet det alkohol av og. Ingenting ble gjort. Og det var starten på mitt mareritt, et liv med fysisk, psykisk og seksuell mishandling. Anonymous poster hash: 40c53...7b0 :'(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå