Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Ikke jeg....så veik 😡 Men skal gjøre noe med det, treningstips? Anonymous poster hash: 7c0c4...094
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Hva er en push up? Hvis det er armhevinger så klarer jeg 10 uten knærne nedi. Anonymous poster hash: 5378b...b81
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Samme her. 10 stk på tå du bør begynne å trene kjernemuskualtur og å trene med kroppen som vekt. Selv har jeg fått sansen for crossfit. Dritbra trening du kan gjøre overalt uten mye utstyr:) sjekk ut myworkout.no. Genialt synes jeg! Anonymous poster hash: fb449...7fc
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Aner ikke hvor mange jeg kan ta. Har ikke prøvd i det siste, men gjetter på at jeg klarer ihvertfall 15. Sist jeg hadde en øvelse med det i programmet mitt, løftet jeg vekt på annenhver arm for hver gang jeg hadde vært nede og da tok jeg 10 i tre serier uten problemer. Generell styrking av mage, rygg og armer er beste måte. Dersom du ikke klarer å ta armhevinger og gjerne vil klare det, så anbefaler jeg deg å ikke begynne på knærne, men heller begynne med litt høyde under armene (prøv ved å støtte deg på kjøkkenbenken først, deretter laver og lavere) og øve inn strak kropp. Har du tilgang til terapimaster/slynge, er det helt topp å ta den i den. Der kan du senke etterhvert som du blir sterkere og du får også trent flere av de små støttemusklene rundt omkring fordi det er ustøtt Anonymous poster hash: dea8d...752
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Mulig et par med knærne nedi 😂 Har alltid hatt tynne og veike armer. Anonymous poster hash: 0e91c...ea7
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Ja, noen få. Men ikke veldig mange hvis jeg skal ha helt riktig teknikk, dvs brystet skal såvidt berøre gulvet. Trener veldig mye, og er veldig sterk i andre øvelser. Har synlige armmusksler, men push up er ikke min sterke side. Anbefaler også crossover fit Anonymous poster hash: ad75f...89a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 Klarer 15-20 i strekk, med brystet i gulvet hver gang.. Er bare å starte på en, så tar du En en til to ganger om dagen. Plutselig klarer du 2. Osv. Max hver gang, hjalp fort på meg jeg tok de overalt da. Etter jeg var på do på badet feks.. Anonymous poster hash: 482cc...771
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #8 Skrevet 28. januar 2015 Nei. Unnskylder meg med en skade i overarmen som gjør bevegelsen vond, men manglende armstyrke er nok et like stort problem. Kan stå 3 minutter i planke da så kjernemusklaturen er ikke så ille. Anonymous poster hash: d0d6c...fa5
Gjest flykræsj Skrevet 28. januar 2015 #9 Skrevet 28. januar 2015 Ikke jeg....så veik Men skal gjøre noe med det, treningstips? Anonymous poster hash: 7c0c4...094 Jeg klarer greit 20 på tærne i hvert fall. Begynn med å ta armehevinger der du har overkroppen høyest, mye lettere. Eks håndflatene mot kjøkkenbenken, hold ryggen rett og start derfra. Etterhvert vil du klare å gjøre dem strake på gulvet også.
Økonomor Skrevet 28. januar 2015 #10 Skrevet 28. januar 2015 Jeg har vel ikke klart mer enn fem skikkelige i løpet av en økt. Men jobber med saken:)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #11 Skrevet 28. januar 2015 Ja, noen få. Men ikke veldig mange hvis jeg skal ha helt riktig teknikk, dvs brystet skal såvidt berøre gulvet. Trener veldig mye, og er veldig sterk i andre øvelser. Har synlige armmusksler, men push up er ikke min sterke side. Anbefaler også crossover fit Anonymous poster hash: ad75f...89a Samme her. har kjernemusklatur og de siste år økt styrke i armene, men push ups? Nope..Kanskje en skikkelig med hake/bryst i gulvet og strake ben. Kroppsheving (pull ups) er også en svakhet. har tidligere (som ung, kremt) trent meg ganske sterk i både benkpress, nedtrekk og andre øvelser for overkropp, kjerne og armer, men kroppsheving og armhevinger har jeg ALDRI klart! Jeg er hellig overbevist at jeg er "feil satt sammen". På håndballaget jeg spilte så viste det seg at hun med rekord på laget i benkepress (med fristang) ikke klarte en eneste push up. Hun løftet TUNGT! Men jeg anbefaler ikke crossfit da Anonymous poster hash: 55d52...a28
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #12 Skrevet 28. januar 2015 Noen få (4-5). Som en del andre i tråden er jeg faktisk ganske sterk og trener mye, men akkurat armhevinger klarer jeg av en eller annen grunn ikke. Har god kjernemusklatur, kan løfte ganske tunge vekter osv, men armhevinger...? Nope. Anonymous poster hash: 9cfbd...96b
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 28. januar 2015 #13 Skrevet 28. januar 2015 Jeg klarer en halv, det er jo noe! 😂 Uff, jeg skal begynne i dag og følge de tipsene som er nevnt her Klarer Planken i ett minutt, da, er bare arma jeg er forfeeerdelig svak i
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #14 Skrevet 28. januar 2015 Takk for svar, skal følge tipsene, kan dere fortelle litt mer om crossfit? HI Anonymous poster hash: 7c0c4...094
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #15 Skrevet 28. januar 2015 JA! Én Anonymous poster hash: f1689...119
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #16 Skrevet 28. januar 2015 Ikke sjans... Og det rare er at jeg har tydelige definerte overarmer, uten antydning til grevinneheng. Men skinnet kan bedra... Anonymous poster hash: 4d776...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå