Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Hvordan skal utgiftene deles? Mor er gift på ny og mottar bidragsforskudd. Far velger å ikke feire sammen med konfirmanten og familien på moren sin side / ny svigerfamilie. Men heller ha et eget selskap helgen før. Kan mor søke om støtte fra NAV ?? Selv om hun er gift med ny mann? Noen som kan dette? Anonymous poster hash: ad67b...0ec
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Mor kan søke om bidrag til konfirmasjon via nav, og far kan gjøre det samme siden han holder eget selskap. Så da ender begge opp med å betale på begge selskap Anonymous poster hash: de329...80d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Både mor og far kan søke, holder de hvert sitt selskap. Eller bare bli enige om at de har hvert sitt selskap, og ingen søker om penger gjennom nav. Her så er konfliktnivået såpass høyt, at vi velger å ikke ha konfirmasjon overhodet. Barnet er ikke kristen. Far og stemor kjøper en av de dyrere Macbookene til henne, for at hun ikke har selskap. Og jeg en shoppingtur til New York. Anonymous poster hash: 5efa6...b51
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Uff så trist Men forstår at det ikke alltid er så enkelt. Vi er heller ikke sammen, har ikke vært det så lenge han har levd.Begge er godt gift med mye familie på hver side.Konfirmasjonsdagen syns vi var en spesiell dag, guttens dag, og den ville vi lage til som han ønsket, og han ønsket å ha alle samlet, så vi samlet alle.Det var en fantastisk fin dag.Det var en gave i seg selv å kunne gi ham denne dagen, alle samlet, og alle hadde det fint.Vi delte utgiftene til konfen på to, selv om han tjener mer enn meg, så syns jeg det var helt ok.Jeg ordnet alt til dagen, sankket bare med faren om stemoren om ting de skulle ordne, og vips det var ordnet.Stemoren var foresten en stor resurs for meg i planleggningen.Et vakkert menneske. Anonymous poster hash: 02bff...583
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå