Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Hvordan er far til barnet med ungene sine? Gir han kos og klem til barnet? Bare lurer fordi det gjør aldri barnefaren,mens jeg gir masse kyss og klemmer hver eneste dag til sønnen min. Det er noe som er helt naturlig for meg,men kanskje det ikke føles er like naturlig for menn? Så hvordan er deres mann på dette området? Er bare nygjerrig på hva som er vanlig Anonymous poster hash: aae9e...5a4
Flettfrid og lilleprins Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Her gir vi begge kos og kyss flere ganger hver dag!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Her koser, klemmer og kysser barnefaren barnet både i tide og utide Tenker at menn er veldig forskjellige, men ville nok tenkt det var rart om ikke barnefaren koste på barnet sitt. :s Anonymous poster hash: 09590...af9
skinnfilla Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Ja, masse kos og klemmer , både til mor og barn
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Her koser, klemmer og kysser barnefaren barnet både i tide og utide Tenker at menn er veldig forskjellige, men ville nok tenkt det var rart om ikke barnefaren koste på barnet sitt. :s Anonymous poster hash: 09590...af9 Ja jeg også reagerer på det,derfor jeg bare måtte høre her hvordan andre menn er. Anonymous poster hash: aae9e...5a4
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Ja masse kos og sussing. Men vet om fedre som viser lite følelser, helt ærlig syns jeg det er trist for barnas del.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #9 Skrevet 27. januar 2015 Ja, far viser kjærlighet til gutten vår med klemmer og at han sitter i armkroken den nærheten er viktig. Anonymous poster hash: 49063...f76
håperpåvinterbarn Skrevet 28. januar 2015 #10 Skrevet 28. januar 2015 Masse kos og klemmer. Nesten mer en meg . Men han er mer kosete enn meg da, av natur. Menn er vel ulike. Min far er veldig keitete på det området, har aldri vært vant til klemmer og kos fra ham. Men det var kanskje hans generasjon, vår generasjon er vel vant med litt mykere menn.
Fandens Oldemor Skrevet 28. januar 2015 #11 Skrevet 28. januar 2015 Tror ikke nødvendigvis dette har med mann vs kvinne å gjøre.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 28. januar 2015 #12 Skrevet 28. januar 2015 Han gir masse kos, klemmer og kyss til barna. Sier daglig til barna at han elsker de.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #13 Skrevet 28. januar 2015 Gir aldri kos og klemmer til ungene. Valgte feil far, dessverre. Anonymous poster hash: 8f08c...349
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #14 Skrevet 28. januar 2015 Her i huset er det mye kosing. Vi har en snart 2 åring som elsker å kose og det samme gjør vi Anonymous poster hash: 92513...00f
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #15 Skrevet 28. januar 2015 Han duller og koser og susser og trøster og bysser og steller på lik linje som meg. Anonymous poster hash: 22180...65c
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #16 Skrevet 28. januar 2015 Han duller og koser og susser og trøster og bysser og steller på lik linje som meg. Anonymous poster hash: 22180...65c
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #17 Skrevet 28. januar 2015 Ja, nesten mer enn meg da jeg ikke er så kosete av meg. Anonymous poster hash: c9793...e7d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #18 Skrevet 28. januar 2015 Ja men litt mindre enn meg Anonymous poster hash: d3e37...089
Gjest Turid87 Skrevet 28. januar 2015 #19 Skrevet 28. januar 2015 Koser, klemmer og kysser masse på barnet og meg. Forteller henne hvor god og spesiell hun er for han, og hvor glad han er i henne, daglig.
DramaMama Skrevet 28. januar 2015 #20 Skrevet 28. januar 2015 Ja, han koser og klemmer og susser, både på meg og barna.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #21 Skrevet 28. januar 2015 Vi koser mye med ungene, foreldrene mine gjorde det aldri. Hans mor og hennes familie er kosere, farssiden koser mindre. Tror det har med hva man lærte som barn. For min del savnet jeg veldig den kosen jeg så andre fikk, og vil ikke la ungene mine vokse opp slik jeg gjorde. Anonymous poster hash: 08f71...a85
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #22 Skrevet 28. januar 2015 Han gjør det innimellom, og ellers når barnet tar initiativ. Han er ikke av den kosete typen, og kan fort finne det klengete... Betyr ikke at han er mindre glad i henne enn det jeg er (som nusser og koser henne så fort sjansen byr seg), han bare viser det på andre måter. Anonymous poster hash: 0910d...f85
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #23 Skrevet 28. januar 2015 Ikke ofte. Han er ikke en "klemmer". Men han er en veldig omtenksom pappa som alltid er der for barnet. Anonymous poster hash: 80edf...0d8
Gjest Trulte med to små Skrevet 28. januar 2015 #24 Skrevet 28. januar 2015 Ja her koser, klemmer og kysser pappa barnet sitt like mye som det jeg gjør. Han er veldig omsorgsfull og sier daglig/flere ganger pr dag at han elsker og er glad i henne. Jeg er så glad og takknemlig for dette, og mor i huset er også bortskjemt på kos og nærhet.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #25 Skrevet 28. januar 2015 Han koser og klemmer like mye som meg. Han kan også gi en spontan klem til sin far. Det ser jeg ikke ofte at mannfolk gjør. Anonymous poster hash: 5fff5...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå