Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Kjenner jeg blir litt irritert! Det høres ut som trommelen skraper når den går rundt og her om dagen bråka det som et h****** når den sentrifugerte. Jeg gikk ned på vaskerommet og vaskemaskinen står da og hopper midt på gulvet, den hadde flyttet seg en halvmeter. Forsøke å snurre litt på trommelen nå og man hører godt en skrapelyd når den går rundt. Er vaskemaskinen gåen? Jeg kjøpte den for 6 mnd. siden Anonymous poster hash: 9aa1d...5d8
Maleficent Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Da har du nok fått med noe fra f.eks en lomme eller noe som sitter fast. Bh-spile, hårnål eller noe lignende.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 KANSKJE DEN IKKE ER HELT I VATER, SJEKK MED ETT VATERMÅL. SORRY CAPS, DATAEN ER IKKE HELT I VATER,,,, Anonymous poster hash: b62ec...3a9
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Hvordan får jeg sjekket om noe ligger under trommelen da? Må vel få en tekniker hjem tenker jeg. Den er i vater, det var det første vi sjekka Anonymous poster hash: 9aa1d...5d8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Kan være børstene på motoren som har gått, vi hadde en slik lyd og da trodde reperatøren at det var børstene da han hørte beskrivelsen. I vårt tilfelle viste det seg dessverre å være motoren... Anonymous poster hash: 92fba...f2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå