Marend Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Vi vurderer å flytte til Konnerud i Drammen, men er veldig i tvil p.g.a. reisevei. Samboeren min er avhengig av bil, så må kjøre til jobb hver dag. Han jobber for tiden i Nydalen, men de skal flytte til Skøyen i løpet av våren. Hvor lang tid kommer han til å bruke inn? Når må han kjøre hjemmefra hvis han skal være på kontoret kl 09.00? Hvor tidlig må han eventuelt kjøre hvis han skal ungå kø? Og hvor tidlig må han kjøre for å ungå kø tilbake igjen? (Ev. hvor lenge må han vente med å kjøre, for å komme etter køen)
Frufluffy Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Har et vennepar som bor der og mannen jobber i sentrum. han tar toget. Det går godt med busser til Konnerud og tog til Skøyen går i alle fall greit, Nydalen er mer kronglete Jeg har pendlet motsatt vei og da har køen stått fra Holmen til sentrum Mannen min sier at drar han fra Sandvika til Oslo er det ok 07 og kø kl 07.30
Gjest prøver1984 Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Jeg har bodd på Konnerud og om han skal rekke å være i Oslo til Kl 09 må han nok dra hjemmefra 0530 senest pga køen starter i Asker og går helt inn.. Køen begynner fra Asker kl 06-0610 Og fra Konnerud og ned til drammen og ut på motorveien tar det ca 15 min, da Konnerud bakken tar rundt 10 min Togene kan man ikke stole på :/
Gjest prøver1984 Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Og hjem er det totalt trafikk kork fra man tar av motorveien i drammen, ovover
Gjest prøver1984 Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Og hjem er det totalt trafikk kork fra man tar av motorveien i drammen, over holmen brua er det helt jævlig og opp Konnerud tar det hvertfall 30-45 min.. Så er evig gla jeg aldri trenger å kjøre her igjen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå