Gå til innhold

Hva med dette jentenavnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Milja? Noen som kunne tenkt seg å kalle datteren sin Milja? Gammelt, sjeldent navn :)

 

Anonymous poster hash: 8516d...502

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsåvidt ok, men høyrest ut som eit kjælenamn.

Skrevet

Vet om ei som heter det. Synes der er fint :)

 

Anonymous poster hash: fddb3...001

Skrevet

Nei !

 

Anonymous poster hash: c17ad...51c

Skrevet

Er ikke det navnet på hovedpersonen i "Ungen" av Oskar Bråten? Hun som kom i "uløkka"? Forøvrigdynes jeg det er et sterkt fint navn!!

Skrevet

Nei det liker jeg ikke

 

Anonymous poster hash: 80805...e99

Skrevet

Oj. Det likte jeg! Flott navn 😃

 

Anonymous poster hash: 6ee5b...e61

Skrevet

Nydelig! Kunne valgt det til egen datter.



Anonymous poster hash: 8b9df...398
Skrevet

Kjenner ei lita jente som heter Milja, fint navn :-)

 

Anonymous poster hash: 65a59...c0a

Skrevet

Vilja er finere

 

Anonymous poster hash: 501a7...d17

Skrevet

Oi, aldri hørt før men det var fint! Jeg elsker også Vilja, Thilie, Seline, Marin og Mille.



Anonymous poster hash: 0fe4a...d31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...