Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Milja? Noen som kunne tenkt seg å kalle datteren sin Milja? Gammelt, sjeldent navn Anonymous poster hash: 8516d...502
☆☆☆ Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Forsåvidt ok, men høyrest ut som eit kjælenamn.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Vet om ei som heter det. Synes der er fint Anonymous poster hash: fddb3...001
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Nei ! Anonymous poster hash: c17ad...51c
@melie Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Er ikke det navnet på hovedpersonen i "Ungen" av Oskar Bråten? Hun som kom i "uløkka"? Forøvrigdynes jeg det er et sterkt fint navn!!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Nei det liker jeg ikke Anonymous poster hash: 80805...e99
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Oj. Det likte jeg! Flott navn 😃 Anonymous poster hash: 6ee5b...e61
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #9 Skrevet 28. januar 2015 Nydelig! Kunne valgt det til egen datter. Anonymous poster hash: 8b9df...398
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #11 Skrevet 28. januar 2015 Kjenner ei lita jente som heter Milja, fint navn :-) Anonymous poster hash: 65a59...c0a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #12 Skrevet 28. januar 2015 Vilja er finere Anonymous poster hash: 501a7...d17
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #13 Skrevet 28. januar 2015 Oi, aldri hørt før men det var fint! Jeg elsker også Vilja, Thilie, Seline, Marin og Mille. Anonymous poster hash: 0fe4a...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå