Gå til innhold

Leieboer nettopp flyttet inn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi sa parkering bak garasjen, ikke fest eller røyk pga småbarnsfamilie.

Han røyker utenfor, greit nok. Men bruker deler av vår parkering og spiller for øyeblikket høy musikk så hele gulvet dirrer og jeg sitter å hører på dirrende bass. Er jeg frekk om jeg sier ifra om musikken? Siden klokka er 21.

Er så plaget med hodepine etter nattevakter.

Anonymous poster hash: 12c94...33f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si i fra med en gang!!

Han kan vær en supersløving som ikke er klar over at han gjør som han gjør!

Anonymous poster hash: b9bd1...37c

Skrevet

Jeg tror det er bedre å ta det tidlig før uvanene har satt seg.

Anonymous poster hash: 7d722...0d9

Skrevet

ouch... lykke til med "samboerforholdet". ;)

Skrevet

Enig i at spilling av høy musikk en tirsdag etter kl 21 er unødvendig, det hadde jeg gitt beskjed om, men får han aldri ha fest?

Anonymous poster hash: 70981...6e1

Skrevet

Jeg bor selv i en leilighet som jeg  leier,å jeg hadde satt pris på å få beskjed om jeg spiller for høy musikk.

Har sagt til husverten at han bare må si ifra om vi bråker for mye eller spiller for høy musikk,vil jo ha ett godt forhold til de jeg skal leie hos.

Anonymous poster hash: dcc46...349
Skrevet

Nei får ikke ha fest pga gammelt hus og lyden forplanter seg fra kjeller og til tredje etasje. Mange andre steder å leie om det var fest han ville ha.

Heldigvis gav det seg kjapt så slapp å gi beskjed. Men jeg er så sensitiv på lyd så orker ikke å høre bass hele kvelden. Mannen skal ta en prat med han imorgen ang parkering osv. Han snakker svensk så mulig han ikke har skjønt det i første omgang, men det står i kontrakten også..

Anonymous poster hash: 12c94...33f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...