Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Jenta mi haaaater det! Hun spreller med armene og legger hode bakover og hyler. Noen tips? Hun er 7 mnd gammen og jeg har hevet senga så hun ikke ligger flatt! Anonymous poster hash: e08f8...036
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 . Anonymous poster hash: e08f8...036
☆☆☆ Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Kan ikkje sjå for meg anna reaksjon frå ein baby på nasesugar og -dropar. Ein gjer det ein må, trøystar babyen og ventar på effekt av behandlinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå