Gå til innhold

Er dette urimelig av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 100% sykemeldt pga svangerskapsplager (uke 35kr Kaster opp flere ganger daglig, og har gjort det hele svangerskapet. Er derfor rimelig ribbet for det meste av verdier. Kvalmen blir mye verre når jeg er sliten. Sist uke var ett av barna syk tre dager. Denne uken var toåringen syk i går, og alle fire i dag. Jeg er nesten avhengig av å kunne sove på dagen for ikke å bli skikkelig dårlig utover ettermiddagen. Når barna er hjemme er det selvsagt umulig (toåringen har sluttet å sove på dagtid hjemme). Er det urimelig av meg å be mannen ta en sykt barn-dag i morgen? Jeg er jo hjemme uansett, men har egentlig mer enn nok med å komme meg gjennom dagene når alle er i bhg og på skole. Sliter på meg å bli dårligere for hver dag fordi jeg ikke får hvilt.

Anonymous poster hash: ed48c...b45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er innenfor det rimelige.

Anonymous poster hash: d2066...7d0
Skrevet

Dersom du er 100% sykemeldt har selvsagt din samboer krav på egenmelding (pga sykt barn). På skjemaet man fyller ut kan man krysse av på at "barnepasser" er syk.

Anonymous poster hash: 67d0c...38d

Skrevet

Ok. Takk for svar, godt å høre at jeg ikke er helt på jordet. Da ber jeg ham ta enten morgendagen eller torsdagen, så jeg får hentet meg inn litt. Ingenting som tyder på at det blir en dag uten sykt barn her denne uken, dessverre.

Anonymous poster hash: ed48c...b45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...