Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Vi andre kan altså bare gå å legge oss ?? Anonymous poster hash: 37746...b65
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Vi andre kan altså bare gå å legge oss ?? Anonymous poster hash: 37746...b65 God natt Anonymous poster hash: 5c7d1...9b0
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Sånn er det nok. Sov godt. Anonymous poster hash: 0c97d...9e5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Jeg er sikker på at Dib har sannheten. Anonymous poster hash: 59428...184
MammantilNurket Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Selvsagt har de funnet sannheten (de tror i alle fall det selv - i likheten med svært mange andre troende). De skal imidlertid ha kudos for sin overbevisning, og tro kan jo flytte fjell??: Jorden er 6000 år gammel, dinosaurene er en bløff, moderne medisin er noe styggedom og de venter til stadighet i spenning på dommedag ... som ikke kommer! Jeg hadde bare blitt sååååå skuffet! De skal ha for sin optimisme: det er reservert noe slikt som 44 000 plasser i paradis. For å komme til paradis må du verve venner - mange venner. Det er litt samme konseptet som i en bokklubb: verv fem venner og få en kaffemaskin!! Den store utfordringen her er jo at jo flere du verver, jo flere konkurrenter er det om kaffemaskinen (eller plassen i himmelen). Til tross for nedslående prognoser for frelse går de, med krum hals, fra dør til dør. De prøver så hardt, og jeg blir faktisk litt rørt Religion ist das Opium des Volkes! Halleluja!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Selvsagt har de funnet sannheten (de tror i alle fall det selv - i likheten med svært mange andre troende). De skal imidlertid ha kudos for sin overbevisning, og tro kan jo flytte fjell??: Jorden er 6000 år gammel, dinosaurene er en bløff, moderne medisin er noe styggedom og de venter til stadighet i spenning på dommedag ... som ikke kommer! Jeg hadde bare blitt sååååå skuffet! De skal ha for sin optimisme: det er reservert noe slikt som 44 000 plasser i paradis. For å komme til paradis må du verve venner - mange venner. Det er litt samme konseptet som i en bokklubb: verv fem venner og få en kaffemaskin!! Den store utfordringen her er jo at jo flere du verver, jo flere konkurrenter er det om kaffemaskinen (eller plassen i himmelen). Til tross for nedslående prognoser for frelse går de, med krum hals, fra dør til dør. De prøver så hardt, og jeg blir faktisk litt rørt Religion ist das Opium des Volkes! Halleluja! Hahaha 😂😂😂👍 Anonymous poster hash: 5c7d1...9b0
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Selvsagt har de funnet sannheten (de tror i alle fall det selv - i likheten med svært mange andre troende). De skal imidlertid ha kudos for sin overbevisning, og tro kan jo flytte fjell??: Jorden er 6000 år gammel, dinosaurene er en bløff, moderne medisin er noe styggedom og de venter til stadighet i spenning på dommedag ... som ikke kommer! Jeg hadde bare blitt sååååå skuffet! De skal ha for sin optimisme: det er reservert noe slikt som 44 000 plasser i paradis. For å komme til paradis må du verve venner - mange venner. Det er litt samme konseptet som i en bokklubb: verv fem venner og få en kaffemaskin!! Den store utfordringen her er jo at jo flere du verver, jo flere konkurrenter er det om kaffemaskinen (eller plassen i himmelen). Til tross for nedslående prognoser for frelse går de, med krum hals, fra dør til dør. De prøver så hardt, og jeg blir faktisk litt rørt Religion ist das Opium des Volkes! Halleluja! Ja faren min er Jehovas vitner å han har skremt liv av både meg og søsteren min som liten med å snakke om at dommedagen nærmer seg,å at det er kun de som gjør det rette som får forsette å leve, Anonymous poster hash: ec561...4e8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Selvsagt har de funnet sannheten (de tror i alle fall det selv - i likheten med svært mange andre troende). De skal imidlertid ha kudos for sin overbevisning, og tro kan jo flytte fjell??: Jorden er 6000 år gammel, dinosaurene er en bløff, moderne medisin er noe styggedom og de venter til stadighet i spenning på dommedag ... som ikke kommer! Jeg hadde bare blitt sååååå skuffet! De skal ha for sin optimisme: det er reservert noe slikt som 44 000 plasser i paradis. For å komme til paradis må du verve venner - mange venner. Det er litt samme konseptet som i en bokklubb: verv fem venner og få en kaffemaskin!! Den store utfordringen her er jo at jo flere du verver, jo flere konkurrenter er det om kaffemaskinen (eller plassen i himmelen). Til tross for nedslående prognoser for frelse går de, med krum hals, fra dør til dør. De prøver så hardt, og jeg blir faktisk litt rørt Religion ist das Opium des Volkes! Halleluja! Ja faren min er Jehovas vitner å han har skremt liv av både meg og søsteren min som liten med å snakke om at dommedagen nærmer seg,å at det er kun de som gjør det rette som får forsette å leve, Anonymous poster hash: ec561...4e8 Jepp. Her også. Vokst opp i Jehovas vitner, og jeg er pr dags dato fortsatt livredd dommedag!!! Jeg er 37 år gammel, og ca. 23 år siden familien min forlot sekten... Anonymous poster hash: 02c4b...1bc
Gjest Sommerfuggel Skrevet 27. januar 2015 #9 Skrevet 27. januar 2015 Tråden er moderert grunnet hets. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #10 Skrevet 27. januar 2015 Selvsagt har de funnet sannheten (de tror i alle fall det selv - i likheten med svært mange andre troende). De skal imidlertid ha kudos for sin overbevisning, og tro kan jo flytte fjell??: Jorden er 6000 år gammel, dinosaurene er en bløff, moderne medisin er noe styggedom og de venter til stadighet i spenning på dommedag ... som ikke kommer! Jeg hadde bare blitt sååååå skuffet! De skal ha for sin optimisme: det er reservert noe slikt som 44 000 plasser i paradis. For å komme til paradis må du verve venner - mange venner. Det er litt samme konseptet som i en bokklubb: verv fem venner og få en kaffemaskin!! Den store utfordringen her er jo at jo flere du verver, jo flere konkurrenter er det om kaffemaskinen (eller plassen i himmelen). Til tross for nedslående prognoser for frelse går de, med krum hals, fra dør til dør. De prøver så hardt, og jeg blir faktisk litt rørt Religion ist das Opium des Volkes! Halleluja! Det er jo ikkje heilt sånn då. Den himmelske regjering vil i følgje JV vere 144 000, medan det samstundes skal vere eit slags paradis på jord. I JV er det kun dei som veit med seg sjølv at dei kjem i regjeringa som kan ta i mot nattverd. JV trur dei sitt på den einaste sanninga, men det gjer og fleire andre trusrettningar. Forskjellen er vel at dei som skor seg på det framleis eksisterer. Medlemmar av JV er ikkje dummare enn andre religiøse, dei har berre ikkje like lange tradisjonar for dumskap. Anonymous poster hash: 702d1...c2e
MammantilNurket Skrevet 27. januar 2015 #11 Skrevet 27. januar 2015 Selvsagt har de funnet sannheten (de tror i alle fall det selv - i likheten med svært mange andre troende). De skal imidlertid ha kudos for sin overbevisning, og tro kan jo flytte fjell??: Jorden er 6000 år gammel, dinosaurene er en bløff, moderne medisin er noe styggedom og de venter til stadighet i spenning på dommedag ... som ikke kommer! Jeg hadde bare blitt sååååå skuffet! De skal ha for sin optimisme: det er reservert noe slikt som 44 000 plasser i paradis. For å komme til paradis må du verve venner - mange venner. Det er litt samme konseptet som i en bokklubb: verv fem venner og få en kaffemaskin!! Den store utfordringen her er jo at jo flere du verver, jo flere konkurrenter er det om kaffemaskinen (eller plassen i himmelen). Til tross for nedslående prognoser for frelse går de, med krum hals, fra dør til dør. De prøver så hardt, og jeg blir faktisk litt rørt Religion ist das Opium des Volkes! Halleluja! Det er jo ikkje heilt sånn då. Den himmelske regjering vil i følgje JV vere 144 000, medan det samstundes skal vere eit slags paradis på jord. I JV er det kun dei som veit med seg sjølv at dei kjem i regjeringa som kan ta i mot nattverd. JV trur dei sitt på den einaste sanninga, men det gjer og fleire andre trusrettningar. Forskjellen er vel at dei som skor seg på det framleis eksisterer. Medlemmar av JV er ikkje dummare enn andre religiøse, dei har berre ikkje like lange tradisjonar for dumskap. Anonymous poster hash: 702d1...c2e Dette hørtes grådig komplisert ut
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #12 Skrevet 27. januar 2015 Selvsagt har de funnet sannheten (de tror i alle fall det selv - i likheten med svært mange andre troende). De skal imidlertid ha kudos for sin overbevisning, og tro kan jo flytte fjell??: Jorden er 6000 år gammel, dinosaurene er en bløff, moderne medisin er noe styggedom og de venter til stadighet i spenning på dommedag ... som ikke kommer! Jeg hadde bare blitt sååååå skuffet! De skal ha for sin optimisme: det er reservert noe slikt som 44 000 plasser i paradis. For å komme til paradis må du verve venner - mange venner. Det er litt samme konseptet som i en bokklubb: verv fem venner og få en kaffemaskin!! Den store utfordringen her er jo at jo flere du verver, jo flere konkurrenter er det om kaffemaskinen (eller plassen i himmelen). Til tross for nedslående prognoser for frelse går de, med krum hals, fra dør til dør. De prøver så hardt, og jeg blir faktisk litt rørt Religion ist das Opium des Volkes! Halleluja! Det er jo ikkje heilt sånn då. Den himmelske regjering vil i følgje JV vere 144 000, medan det samstundes skal vere eit slags paradis på jord. I JV er det kun dei som veit med seg sjølv at dei kjem i regjeringa som kan ta i mot nattverd. JV trur dei sitt på den einaste sanninga, men det gjer og fleire andre trusrettningar. Forskjellen er vel at dei som skor seg på det framleis eksisterer. Medlemmar av JV er ikkje dummare enn andre religiøse, dei har berre ikkje like lange tradisjonar for dumskap. Anonymous poster hash: 702d1...c2e Dette hørtes grådig komplisert ut Sektleiarane kompliserer etter behov. Jesus skulle f.eks kome tilbake før første verdskrig. Då det ikkje skjedde kompliserte dei det til eit åndleg nærvær... etc... sånn går no dagan. Anonymous poster hash: 702d1...c2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå