Gå til innhold

Vanlig? Eller litt merkelig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster har mann og 3 barn. To store og en liten. Alle helger reiser de bort til noen, som våre foreldre og er der hele helga. I ferier drar de gjerne på hytteturer, men da må de ha med seg noen, gjerne foreldre, oss, eller andre de kjenner. Om de skal til syden må de ha med foreldrene våre slik at de har noen å være sammen med og sånn at de kan få barnefri. 

 

Normalt? Synes det er så rart at de aldri kan være sammen og kose seg som en familie.... de må ha med noen hele tiden. Virker ikke som om de klarer å være kun egen familie liksom....

 

Er vi rare som gjerne vil være alene på ferier (bare oss i familien), eller er de unormalt lite sammen alene?



Anonymous poster hash: 70a67...711
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er vel forskjellig. Høres jo innmari koselig ut, men jeg, som deg kunne ikke gjort det hver eneste gang.

Skrevet

Jeg foretrekker også å feriere med andre, venner eller familie. Grunnen er at vi absolutt ikke har det bra sammen som par. Sammen med andre går det kjempefint! Men oss to og ungene: bare surmuling og gnissninger..Vi snakke ikke sammen lengere og vi trives ikke i hverandres selskap. Det er forferdelig trist!!

 

Anonymous poster hash: 09fb0...b0b

Skrevet

 

Min søster har mann og 3 barn. To store og en liten. Alle helger reiser de bort til noen, som våre foreldre og er der hele helga. I ferier drar de gjerne på hytteturer, men da må de ha med seg noen, gjerne foreldre, oss, eller andre de kjenner. Om de skal til syden må de ha med foreldrene våre slik at de har noen å være sammen med og sånn at de kan få barnefri. 

 

Normalt? Synes det er så rart at de aldri kan være sammen og kose seg som en familie.... de må ha med noen hele tiden. Virker ikke som om de klarer å være kun egen familie liksom....

 

Er vi rare som gjerne vil være alene på ferier (bare oss i familien), eller er de unormalt lite sammen alene?

 

Anonymous poster hash: 70a67...711

 

 

Må det ene eller det andre være unormalt eller rart da? Begge deler er vel greit, så lenge man trives med det man gjør. :)

 

Vi liker veldig godt å være sammen med min familie, og reiser nesten alltid på ferie sammen med dem, unntatt når vi reiser på besøk til mannens familie. Alle parter trives med dette, så jeg ser ikke problemet.

 

Anonymous poster hash: ba809...283

Skrevet

Vi foretrekker også å være med andre!

 

Anonymous poster hash: a8c45...387

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...