Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Jeg er veldig skeptisk til å gå til en psykolog. Når det blir et sånt fokus på problemene, kan det ikke bli verre? Anonymous poster hash: a71f1...1e9
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Problemene er der, uten at du går til psykologen eller ikke. Det psykologen forhåpentligvis kan hjelpe med er å finne løsninger på problemene, slik at du kan gå videre. Anonymous poster hash: d5294...25b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Blir litt vanskelig en periode, så blir det bedre. Er slitsomt når man skal prate om det som gjør mest vondt og huske alle vonde detaljer. Men det blir bedre... Anonymous poster hash: e7547...3c8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Jo, jeg ble dårligere i perioder før jeg fikk varig bedring. Det var nødvendig og absolutt verdt det. Anonymous poster hash: 3e767...95c
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Opplever at det går litt opp og ned underveis, men at det i langsiktig perspektiv hjelper. Anonymous poster hash: 2731e...6a1
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Hvor mye må man egentlig betale? Jeg har vurdert det veeeldig lenge, men så kommer det en god dag og jeg tenker at jeg klarer å komme meg gjennom det selv. Men så plutselig får jeg en super nedtur. Er ganske slitsomt. Jeg vet hva som må til for at jeg skal få det bedre sånn egentlig, men på en dårlig dag virker ALT håpløst og mørkt. Inne på 7-8 mnd med å ha det sånn. Har det oftere trist enn bra. Vil jo ikke ha det sånn :/ HI Anonymous poster hash: a71f1...1e9
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Vil anbefale å prøve! Jeg er fornøyd med min. Og du sånn i tillegg: spiser du sundt, sover nok og får frisk luft og trim med høy puls? Helt elementært for å ha det bra! Lykke til Anonymous poster hash: bf173...0ab
Gjest flykræsj Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Hvor mye må man egentlig betale? Jeg har vurdert det veeeldig lenge, men så kommer det en god dag og jeg tenker at jeg klarer å komme meg gjennom det selv. Men så plutselig får jeg en super nedtur. Er ganske slitsomt. Jeg vet hva som må til for at jeg skal få det bedre sånn egentlig, men på en dårlig dag virker ALT håpløst og mørkt. Inne på 7-8 mnd med å ha det sånn. Har det oftere trist enn bra. Vil jo ikke ha det sånn :/ HI Anonymous poster hash: a71f1...1e9 Be om henvisning fra fastlege til en psykolog med refusjonsordning. Da betaler du egenandel som på sykehuset, 320,- pr time frem til frikort. Obs, du må regne med ventetid da. Psykolog uten refusjonsordning: kort ventetid, pris ligger på 8-900 pr time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå