Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Det er jo ikke noe i veien med det rommet jo. Klart at det kan bli koseligere, men det er jo lett. Anonymous poster hash: 881ec...bed
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 De burde absolutt ha hjulpet folk som faktisk trenger det!Det der rommet de har ikveld er det INGENTING galt med! Når det er sagt, så koster det godt med penger å være med - derfor er det bare de som har råd til det som får blitt med. Anonymous poster hash: b6f66...8c8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Det tenkte jeg og! Unødvendig. Det finnes plenty av andre hus som ser verre ut enn det. Anonymous poster hash: a5fa7...262
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Jofa, det koster penger. Men de får ekstremt mange søkere, så litt bortkastet å pusse opp dette synes jeg. Anonymous poster hash: 881ec...bed
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Enig enig De gjør KUN det som er GØY for DE virker det som Anonymous poster hash: a9513...638
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Jeg synes alltid det de ordner blir så stygt jeg... Anonymous poster hash: c8de6...d87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå