Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 ...og følte du at du fikk noe ut av det? Jeg sliter veldig med å finne ut av hva jeg skal bruke livet mitt til, og lurer på om det kan være lurt å gå til en av disse private karriereveilderne for å få litt orden på ting - men det er dyrt og jeg sliter litt med å se hva de egentlig kan hjelpe meg med. Jeg har tatt en svært teoretisk mastergrad som jeg fikk toppkarakter på, men var etter det møkk lei av å sitte alene på kontor og skrive om meningsløse ting, så fikk meg et omsorgsyrke hvor jeg måtte være veldig sosial, og som jeg opplevde som veldig meningsfullt. Så fikk jeg to tette barn - og nå sitter jeg her og det nærmer seg slutten på permisjonstiden. Ikke vil jeg tilbake til teorien, og ikke vil jeg dille med omsorgsyrket noe mer - det får jeg nok av her hjemme for tiden. Og jeg aner ikke hva jeg egentlig vil!! Noe midt i mellom kanskje...Tror du en karriereveilder kan hjelpe med noe såpass vagt..? Anonymous poster hash: e2cd4...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå