Gå til innhold

Mindy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Navnet Mindy til en halvt norsk jente? barnet blir sansynligvis veldig lik sin mørke/svarte pappa så jeg har fått det for meg at jeg kan slippe unna med et litt mindre norsk navn.. denne uka er jeg helt forelsket i Mindy! funker det til ei lita frøken som antageligvis ikke arver mors norske utseende? min familie er så konservativ i navne veien så blir usikker på alle navn jeg liker...

Anonymous poster hash: 0848a...e70
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg blir det litt white trash i Norge. Litt bimbo.

Anonymous poster hash: 998d0...351

Skrevet

Synes det høres ut som et gammelt oldemor-navn, jeg. Ville ikke tenkt på at det ikke er så norsk. Uttale er jo så grei og det likner Minda. Ser ikke noe problem med dette, synes det var ganske fint.

Og, ja, enig i at man kan tillate seg litt andre navn når barnet har utenlandske røtter. Men ville for jobbmulighetenes skyld ikke valgt hva som helst, og ville valgt et norsk etternavn hvis man kan. I alle fall ikke et etternavn som høres ikke-vestlig ut (engelsk, fransk og tysk er mer greit). Man kan mene hva man vil, men realiteten er jo sånn at mennesker lett diskrimineres på bakgrunn av etternavn (også ubevisst).

Anonymous poster hash: 77c67...928
Skrevet

Jenny, Wendy, Fanny, Lilly, Emily og sikkert flere er jo "godtatt"?

Anonymous poster hash: 77c67...928
Skrevet

Fint navn dersom hun satser på en karriere som glamourmodell.

Skrevet

Hehe, jeg tenker på Mindy i Friends. Rachels forlover.

Så for meg er navnet et no no.

Anonymous poster hash: b37f7...bc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...