Gå til innhold

Hva drikker dere i kveld? :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min tar et glass rødvin og det smaker veldig

godt på en tirsdag 🍷 :-)

 

Anonymous poster hash: 158b4...7ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema sin cola x :)

 

Anonymous poster hash: b232e...c3c

Skrevet

pepsi max....



Anonymous poster hash: aa01b...6ca
Skrevet

Romtemperert pepsi max ^^

Skrevet

Grønn te.

 

Anonymous poster hash: 10b7b...ca4

Gjest Julia1984
Skrevet

Vann. En kopp kakao etter at barna er i seng😃

Skrevet

Vann..

Tomt for Pepsi Max ! Noen hadde raida Coop i helga for det da det var -40% 😂

 

Anonymous poster hash: 3354e...33d

Skrevet

Australsk rødvin :)

 

Anonymous poster hash: 042f6...8c1

Skrevet

Vann med isbiter og sitronskive, nam nam:)

 

Anonymous poster hash: c4c41...445

Skrevet

Coca Cola, siden det er bursdagen min i dag.

 

Anonymous poster hash: 2cc12...f0e

Skrevet

Coca Cola, siden det er bursdagen min i dag.

 

Anonymous poster hash: 2cc12...f0e

 

Gratulerer! :)

 

Vann her.

 

Anonymous poster hash: afd72...100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...