Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Skal snart opereres, men har fått litt lite informasjon om hvor mye jeg må ta det med ro i ettertid. Har en baby på 9 mnd, som veier rundt 7 kg. Kan sikkert ikke løfte på han de første dagene, men når kan jeg forvente å kunne det? Kan jeg ta litt lettere husarbeid for eksempel? Far har pappaperm da, så babyen blir ivaretatt Anonymous poster hash: 71de7...cc8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Det spørs om du skal legge inn silikon over eller under muskelen. Jeg tok over muskelen og kunne ikke bruke armene noe særlig de to første ukene. Så du må for all del ikke løfte barnet ditt de to første ukene. Det er smertefult og skadelig. Forøvrig; håper du har undersøkt klinikken din godt før du opererer deg. Jeg fikk lagt inn silikon ved en klinikk som gjorde en forferdelig dårlig jobb. Puppene ser ikke ut. + at de la inn 200 gram mer i hvert bryst uten at jeg visste om det. Hello ryggsmerter og hengesilikonpupper! Anonymous poster hash: 18b15...e9b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Lettere husarbeid etter en uke. Løft maks 10 kg og ikke over hodet første uken. Dette står det i papirene mine. Anonymous poster hash: 6c9a8...d5c
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Er vel forskjell fra klinikk til klinikk. Følg rådene du får fra din klinikk. Anonymous poster hash: 18b15...e9b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Takk for svar:) Får vel mer info etter operasjonen forhåpentligvis Anonymous poster hash: 71de7...cc8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Oi!! 200 gr er mye!! Skal ha Max 300 her Hi Anonymous poster hash: 71de7...cc8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 400 i hver her. 400 mer enn jeg skulle ha. Ser ut som Linnie Meister. Anonymous poster hash: 18b15...e9b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Hadde grusomme smerter hele den første uken, og moderate smerter de to neste. Alt var vondt! Umulig å legge seg ned i senga, kom ikke opp uten hjelp, å vri overkroppen var vondt. Satt halvveis oppreist og sov den første tiden. Kan ikke børste håret, eller ta en genser over hodet den første uken. Forbered deg på sterk smerte! Og løft så lite som mulig for best mulig resultat, og hold deg mest mulig i ro. Andre gang jeg la inn var det veldig mye bedre. La inn 230 første gang, 320 andre gang, begge ganger under muskelen. Byttet pga kapseldannelse etter amming. Veldig mange tråder om silikon og andres erfaring, leste en veldig lang en på kvinneguiden som ga mye informasjon. Søk i vei Anonymous poster hash: 9ecbf...db8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #9 Skrevet 27. januar 2015 Hjelp 😱 skal legge over muskelen, tror det hit litt mindre smerter...skal sjekke kvinneguiden 👌hi Anonymous poster hash: 71de7...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå