Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Er det noen som har spyleknapp til vegghengt do i rustfritt stål eller glass? Har sett på et par geberit sigma knapper som jeg syns er fine. Men er usikker på om det fort blir fingermerker på de så vi skal gå for en sånn standard knapp i plast? Anonymous poster hash: dbffc...3c9
Ladybird2014 Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Har hatt begge delar, anbefaler plast!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Takk flere erfaringer? Anonymous poster hash: dbffc...3c9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Vi hadde blank i stål der vi leide før - jeg synes den var så fin 😊 Nå har vi kjøpt ny leilighet og her er det hvit plast.. Veldig kjedelig. Er blanke stål detaljer andre steder på badet og jeg tenker faktisk ofte over hvor mye penere det hadde vært med knapp i stål.. 😛 Ja, det ble jo fingermerker på, men jeg hadde alltid en pakke engangs wipes liggende på badet som jeg ofte dro over vasken med og da tok jeg bare den i samme slengen. Så jeg synes ikke det var noe stress 😊 Jeg ville gått for stål fremfor plast hvis du synes det er penest 😊 Anonymous poster hash: b093b...6c1
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Vi har stål på begge toalettene og jeg synes det er myyye penere enn i plast. Synes ikke det blir så fort fingermerker, kun ved fettete eller synlig skitne hender. Tørre rene fingre lager ikke merker. Anonymous poster hash: 4c8db...341
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Vi har glass, med sensor så vi slipper å være borti når vi skal spyle, men med 2 barn i hus så kommer det likevel mye fingernerker gitt
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Har i stål. Synes ikke det blir mere fingermerker egentlig enn på de i plast! Hos oss ble de levert med hvit plast, men rørleggeren byttet de ut med noen i like i stål/krom sa jeg synes det passet bedre. Anonymous poster hash: 1e3e0...873
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #8 Skrevet 29. januar 2015 Vi har stål spyleknapp og ja, det er fingermerker på den, men de sveipes da fort bort. Glad jeg valgte stål i stedet for plast, er så mye penere da! Anonymous poster hash: c0fdc...c53
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #9 Skrevet 29. januar 2015 Vi har stål, og jeg angrer ikke ett sekund selv om fingermerker kommer fort. Vasker lett badet annenhver dag uansett, og det er fort gjort å dra over den sammen med vask, benk og blandebatteri:) Anonymous poster hash: 5577f...01b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #10 Skrevet 29. januar 2015 Med små barn blir det fingermerker med en gang! Anonymous poster hash: 3b697...99a
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #11 Skrevet 29. januar 2015 Vi har i hvit plast med fine detaljer i stål runt knappene for da slipper jeg å irritere meg over fingermerker som det ofte blir om knappene er i helstål. Anonymous poster hash: 0d32b...47f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå