Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Trenger noen som kan friste oss med noe godt å tygge på :-D Anonymous poster hash: 4f63d...fea
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 God morgen zero med bringebær Cola light Kylling i currysaus m/eggnudler Anonymous poster hash: eba6e...870
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 En kurv blåbær og en appelsin. Anonymous poster hash: 58c1b...105
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 kake, is, sjokolade, take away, potetgull, jordbær. Anonymous poster hash: 5d398...fa5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Ikke rart dere er feite.. Anonymous poster hash: 9b16b...774
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Øl Anonymous poster hash: 3ed13...d04
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Har ikke spist noe siden kl 11, det var et knekkebrød. God morgen zero har 200 kcal, kylling i currysaus med hjemmelagde eggnudler har 800. Har i tillegg trent styrke i en time. Bmi på 20,3. Men jeg kan godt være feit om det føles bedre for noen her;) Anonymous poster hash: eba6e...870
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #9 Skrevet 27. januar 2015 Stor meny fra Burger King,cola,snacks og smågodt.. Nam nam.. Anonymous poster hash: 62b88...6f0
Mumua Skrevet 27. januar 2015 #10 Skrevet 27. januar 2015 spiste litt indisk mat lagd av karbonadedeig, masse grønnsaker, krydder og basmatiris til middag og 3 biter kokesjokolade til "dessert". Hatt en møkkadag så unte meg selv litt sjokolade mot å ikke ønske død og fordervelse over omgivelsene.
Mumua Skrevet 27. januar 2015 #11 Skrevet 27. januar 2015 Stor meny fra Burger King,cola,snacks og smågodt.. Nam nam.. Anonymous poster hash: 62b88...6f0 Mmmm, lekkert! Hadde lett gjort det samme om jeg kunne
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #12 Skrevet 27. januar 2015 Stor meny fra Burger King,cola,snacks og smågodt.. Nam nam.. Anonymous poster hash: 62b88...6f0 Mmmmm...! Tror dette må bli fredagskosen vår:) Anonymous poster hash: eba6e...870
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #13 Skrevet 27. januar 2015 Ingenting... Jeg slanker meg. Veier 56/57 kg og vil ned til 54 kg Så heldigvis ikke så mange kiloene som må av sikrer meg til sommeren kommer! Anonymous poster hash: 87243...e26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå