Gå til innhold

kjemisk graviditet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i går som tydelig viste en svaaaaak strek. Tok ny i dag å den e så å si borte, må konsentrere meg for å se noe. Kan jeg ha hatt kjemisk graviditet ?

Anonymous poster hash: cddb4...9cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det??

Anonymous poster hash: c2e38...31b
Skrevet

Hva er det??

kjemisk er når egget kun streifer borti, sånn at kroppen begynner å produsere hcg, men aldri fester seg. Andre sier at en kjemisk graviditet er når egget så vidt fester seg, slik at kroppen begynner å produsere hcg, for deretter å støte det fra seg.

Skrevet

Hva er det??

kjemisk er når egget kun streifer borti, sånn at kroppen begynner å produsere hcg, men aldri fester seg. Andre sier at en kjemisk graviditet er når egget så vidt fester seg, slik at kroppen begynner å produsere hcg, for deretter å støte det fra seg.

Takk for svar. Aldri hørt om før.

Skrevet

Tok en test i går som tydelig viste en svaaaaak strek. Tok ny i dag å den e så å si borte, må konsentrere meg for å se noe. Kan jeg ha hatt kjemisk graviditet ?

Det kan hende. Det kan også hende det er forskjell på testene i forhold til hvor mye hcg de reagerer på.. Selv om de er fra samme kan det være forskjeller på testene.

Når er ikm?

Anonymous poster hash: a4955...712

Skrevet

Det kan hende. Det kan også hende det er forskjell på testene i forhold til hvor mye hcg de reagerer på.. Selv om de er fra samme kan det være forskjeller på testene.

Når er ikm?

Den er faktisk i mårra:o har hatt ømme pupper i 13 dager nå, i dag kjennte jeg et stikk i magen, tenkte, jaja, nå kjem mensen, men ikke noe. Skjønner ikke dette.

Skrevet

Har og mye slim/hvit utflod som jeg har hatt siden eggløsning

Skrevet

Da tar du en by test i morgen, så krysser jeg fingrene for at der er en klar strek 😉

Skrevet

Da tar du en by test i morgen, så krysser jeg fingrene for at der er en klar strek 😉

Ja det skal jeg gjøre, tør ikke håpe. Men har et lite håp fordi :P

Skrevet

Ta en ny test om et par dager, lurt å ta en digital så ser du gravid/ikke gravid og slipper å lete etter en strek.

Anonymous poster hash: 4618b...a67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...