Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Silo? Tenkte egentlig på Shilo, men det blir liksom norskere med Silo. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 86587...923
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Ha haha du kan spøke du Anonymous poster hash: 83d87...97f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Tuller du?? Ja, det gjør du selvsagt. Litt flaut at jeg først tok deg på alvor. Milo og Silo. Haha. Anonymous poster hash: 75cb7...5ad
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Blenda passer bedre. Anonymous poster hash: e6b73...800
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Tuller du?? Ja, det gjør du selvsagt. Litt flaut at jeg først tok deg på alvor. Milo og Silo. Haha. Anonymous poster hash: 75cb7...5ad Jeg tuller ikke!! Det er helt vanlig med sånne litt indianer-inspirerte navn rundt her. Lurte egentlig bare på om dere mener det ser penest ut med eller uten H! Anonymous poster hash: 86587...923
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Tuller du?? Ja, det gjør du selvsagt. Litt flaut at jeg først tok deg på alvor. Milo og Silo. Haha. Anonymous poster hash: 75cb7...5ad Jeg tuller ikke!! Det er helt vanlig med sånne litt indianer-inspirerte navn rundt her. Lurte egentlig bare på om dere mener det ser penest ut med eller uten H! Anonymous poster hash: 86587...923 Indianerinspirert? Her snakker vi vel vaskemiddelinspirert og bondegårdinspirert? Anonymous poster hash: 75cb7...5ad
HappyCilla Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Min første reaksjon var den samme som de som mener at du fleiper. Det blir vel en vanlig reaksjon (vantro og latter) om du velger å kalle barnet for Silo. Husk at barnet skal leve med dette navnet resten av sitt liv. Litt uheldig å måtte forsvare mors "hippie" navnevalg hele tiden kanskje??
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Bedre med Ulla. "Ulla mi har det best med Milo" Anonymous poster hash: 27444...e1c
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #9 Skrevet 27. januar 2015 Hvis du kaller henne Silo, MÅ du kalle neste barn Traktoregg! Anonymous poster hash: 75cb7...5ad
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #10 Skrevet 27. januar 2015 Tuller du?? Ja, det gjør du selvsagt. Litt flaut at jeg først tok deg på alvor. Milo og Silo. Haha. Anonymous poster hash: 75cb7...5ad Jeg tuller ikke!! Det er helt vanlig med sånne litt indianer-inspirerte navn rundt her. Lurte egentlig bare på om dere mener det ser penest ut med eller uten H! Anonymous poster hash: 86587...923 Indianerinspirert? Her snakker vi vel vaskemiddelinspirert og bondegårdinspirert? Anonymous poster hash: 75cb7...5ad Hvorfor sier du bondegård?? Gutten min er to år gammel og alke synes navnet hans er superfint, mange sier at ja det er et vaskemiddel men at det funker på ham likevel. Han er liksom bare en Milo :) Jeg synes Silo nesten er litt Hollywood, ala Suri Cruise, og jeg synes det er fint. Men kanskje finest med H, om jeg tolker dere rett? Anonymous poster hash: 86587...923
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #12 Skrevet 27. januar 2015 Tuller du?? Ja, det gjør du selvsagt. Litt flaut at jeg først tok deg på alvor. Milo og Silo. Haha.Anonymous poster hash: 75cb7...5ad Jeg tuller ikke!! Det er helt vanlig med sånne litt indianer-inspirerte navn rundt her. Lurte egentlig bare på om dere mener det ser penest ut med eller uten H!Anonymous poster hash: 86587...923 Indianerinspirert? Her snakker vi vel vaskemiddelinspirert og bondegårdinspirert?Anonymous poster hash: 75cb7...5ad Hvorfor sier du bondegård?? Gutten min er to år gammel og alke synes navnet hans er superfint, mange sier at ja det er et vaskemiddel men at det funker på ham likevel. Han er liksom bare en Milo :) Jeg synes Silo nesten er litt Hollywood, ala Suri Cruise, og jeg synes det er fint. Men kanskje finest med H, om jeg tolker dere rett?Anonymous poster hash: 86587...923 Oppkalle ungen etter Brangelina? Anonymous poster hash: 27444...e1c
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #13 Skrevet 27. januar 2015 Må jo bare bli Ariel. Den må jeg ærlig innrømme at jeg ikke skjønte? Men Ariel er veldig fint!! Anonymous poster hash: 86587...923
DramaMama Skrevet 27. januar 2015 #14 Skrevet 27. januar 2015 Silo er utelukkende en betegnelse på grovfôr, og duger ikke som navn. Jeg er veldig avslappet når det gjelder navnevalg, men Silo er ett av få navn jeg ikke ville brukt i Norge.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #17 Skrevet 27. januar 2015 Tuller du?? Ja, det gjør du selvsagt. Litt flaut at jeg først tok deg på alvor. Milo og Silo. Haha. Anonymous poster hash: 75cb7...5ad Jeg tuller ikke!! Det er helt vanlig med sånne litt indianer-inspirerte navn rundt her. Lurte egentlig bare på om dere mener det ser penest ut med eller uten H! Anonymous poster hash: 86587...923 Indianerinspirert? Her snakker vi vel vaskemiddelinspirert og bondegårdinspirert? Anonymous poster hash: 75cb7...5ad Hvorfor sier du bondegård?? Gutten min er to år gammel og alke synes navnet hans er superfint, mange sier at ja det er et vaskemiddel men at det funker på ham likevel. Han er liksom bare en Milo :) Jeg synes Silo nesten er litt Hollywood, ala Suri Cruise, og jeg synes det er fint. Men kanskje finest med H, om jeg tolker dere rett? Anonymous poster hash: 86587...923 Nei, hva er koblingen mellom silo og bondegård, tro? Navnet er ala Suri Cruise - ikke ala det Hollywoodbarnet som faktisk heter Shilo? Troll! Anonymous poster hash: 75cb7...5ad
Superdolly Skrevet 27. januar 2015 #18 Skrevet 27. januar 2015 Tuller du?? Ja, det gjør du selvsagt. Litt flaut at jeg først tok deg på alvor. Milo og Silo. Haha.Anonymous poster hash: 75cb7...5ad Jeg tuller ikke!! Det er helt vanlig med sånne litt indianer-inspirerte navn rundt her. Lurte egentlig bare på om dere mener det ser penest ut med eller uten H!Anonymous poster hash: 86587...923 Indianerinspirert? Her snakker vi vel vaskemiddelinspirert og bondegårdinspirert?Anonymous poster hash: 75cb7...5ad Hvorfor sier du bondegård?? Gutten min er to år gammel og alke synes navnet hans er superfint, mange sier at ja det er et vaskemiddel men at det funker på ham likevel. Han er liksom bare en Milo :) Jeg synes Silo nesten er litt Hollywood, ala Suri Cruise, og jeg synes det er fint. Men kanskje finest med H, om jeg tolker dere rett?Anonymous poster hash: 86587...923 De sier bondegårdinspirert fordi silo er dyrefor til ku og sau. Datteren din vil hele livet måtte svare på kommentarer som "Fikk du det navnet fordi faren din er høy?" Haha! Eller "Ja, pass deg for sauene da!"
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #19 Skrevet 27. januar 2015 Silo er utelukkende en betegnelse på grovfôr, og duger ikke som navn. Jeg er veldig avslappet når det gjelder navnevalg, men Silo er ett av få navn jeg ikke ville brukt i Norge. Det er greit!! Herregud, trenger ikke å ta så av fordet. Da tenker du at Shilo er bedre? Anonymous poster hash: 86587...923
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #20 Skrevet 27. januar 2015 Hvis du kaller henne Silo, MÅ du kalle neste barn Traktoregg! Anonymous poster hash: 75cb7...5ad Ombestemte meg. Kall den neste Septik. Milo, Silo og Septik. Det blir fint! Anonymous poster hash: 75cb7...5ad
DramaMama Skrevet 27. januar 2015 #21 Skrevet 27. januar 2015 Silo er utelukkende en betegnelse på grovfôr, og duger ikke som navn. Jeg er veldig avslappet når det gjelder navnevalg, men Silo er ett av få navn jeg ikke ville brukt i Norge.Det er greit!! Herregud, trenger ikke å ta så av fordet. Da tenker du at Shilo er bedre? Anonymous poster hash: 86587...923 Jeg tar ikke av, jeg sier bare min mening. Shilo er bedre, ja.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #22 Skrevet 27. januar 2015 Lano bør lillesøsteren hete. Anonymous poster hash: 855d6...8a3
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #23 Skrevet 27. januar 2015 Milo og silo...ev Shilo... Si det høyt for deg selv 10 ganger og se om du ikke skjønner hva vi mener m Silo er ikke et navn. Hverken med eller uten h. Anonymous poster hash: 165b9...61f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #24 Skrevet 27. januar 2015 Tuller du?? Ja, det gjør du selvsagt. Litt flaut at jeg først tok deg på alvor. Milo og Silo. Haha. Anonymous poster hash: 75cb7...5ad Jeg tuller ikke!! Det er helt vanlig med sånne litt indianer-inspirerte navn rundt her. Lurte egentlig bare på om dere mener det ser penest ut med eller uten H! Anonymous poster hash: 86587...923 Indianerinspirert? Her snakker vi vel vaskemiddelinspirert og bondegårdinspirert? Anonymous poster hash: 75cb7...5ad Hvorfor sier du bondegård?? Anonymous poster hash: 86587...923 Du vet hva en silo er? Ville nok ha funnet noe litt mindre spesielt. Må du ha noe lignende så ta i det minste Silas, som faktisk er et navn. Anonymous poster hash: 4e7d4...433
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #25 Skrevet 27. januar 2015 Tuller du?? Ja, det gjør du selvsagt. Litt flaut at jeg først tok deg på alvor. Milo og Silo. Haha. Anonymous poster hash: 75cb7...5ad Jeg tuller ikke!! Det er helt vanlig med sånne litt indianer-inspirerte navn rundt her. Lurte egentlig bare på om dere mener det ser penest ut med eller uten H! Anonymous poster hash: 86587...923 Indianerinspirert? Her snakker vi vel vaskemiddelinspirert og bondegårdinspirert? Anonymous poster hash: 75cb7...5ad Hvorfor sier du bondegård?? Anonymous poster hash: 86587...923 Du vet hva en silo er? Ville nok ha funnet noe litt mindre spesielt. Må du ha noe lignende så ta i det minste Silas, som faktisk er et navn. Anonymous poster hash: 4e7d4...433 Sorry ser nå at et er lillesøster. Da er det enda mer nei! Anonymous poster hash: 4e7d4...433
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå