Gå til innhold

Ny jobb, lønn..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått tilbud om by jobb. Hadde håpet på 20000. kr mere i årslønn.

 

Kan jeg si det til firmaet som vil ansette meg?

 

Fikk også et kraftig lønnshopptilbud på arbeidsplassen min hvis jeg ville fortsette. ( mere enn nyfirmaet)

 

Men nyjobben er mye mere fristene. Mere spennende jobb.

 

 

Hva gjør jeg?

Er det dumt å si at en ønsker litt mere i lønn?

 

 

 

Anonymous poster hash: 5d00c...1f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått tilbud om by jobb. Hadde håpet på 20000. kr mere i årslønn.

 

Kan jeg si det til firmaet som vil ansette meg?

 

Fikk også et kraftig lønnshopptilbud på arbeidsplassen min hvis jeg ville fortsette. ( mere enn nyfirmaet)

 

Men nyjobben er mye mere fristene. Mere spennende jobb.

 

 

Hva gjør jeg?

Er det dumt å si at en ønsker litt mere i lønn?

 

 

 

Anonymous poster hash: 5d00c...1f6

Syns du skal si det som det er til den nye jobben.

Si at jobben du har har gitt deg et mot-tilbud på X i årslønn, og lurer på om de kan tilby mer

 

Anonymous poster hash: e39e8...f2a

Skrevet

Jeg gikk opp 150.000,-

HV du kan be om er helt umulig å si uten å vite noe om hvilken jobb du har i dag og hvilken jobb du vurderer å takke ja til.

 

Anonymous poster hash: 0abcc...9e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...