Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Fått tilbud om by jobb. Hadde håpet på 20000. kr mere i årslønn. Kan jeg si det til firmaet som vil ansette meg? Fikk også et kraftig lønnshopptilbud på arbeidsplassen min hvis jeg ville fortsette. ( mere enn nyfirmaet) Men nyjobben er mye mere fristene. Mere spennende jobb. Hva gjør jeg? Er det dumt å si at en ønsker litt mere i lønn? Anonymous poster hash: 5d00c...1f6
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Fått tilbud om by jobb. Hadde håpet på 20000. kr mere i årslønn. Kan jeg si det til firmaet som vil ansette meg? Fikk også et kraftig lønnshopptilbud på arbeidsplassen min hvis jeg ville fortsette. ( mere enn nyfirmaet) Men nyjobben er mye mere fristene. Mere spennende jobb. Hva gjør jeg? Er det dumt å si at en ønsker litt mere i lønn? Anonymous poster hash: 5d00c...1f6 Syns du skal si det som det er til den nye jobben. Si at jobben du har har gitt deg et mot-tilbud på X i årslønn, og lurer på om de kan tilby mer Anonymous poster hash: e39e8...f2a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Jeg gikk opp 150.000,- HV du kan be om er helt umulig å si uten å vite noe om hvilken jobb du har i dag og hvilken jobb du vurderer å takke ja til. Anonymous poster hash: 0abcc...9e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå