Gå til innhold

Herre min hatt, for en regjering vi har nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Statsministeren har gjemt seg ser det ut til, finansministeren må svare for krekar saken, støttepartiene støtter ikke så veldig mye lenger...ser ut til at hele greia kollapser. Jeg savner en sterk og tydelig statsminister, det er ikke Erna Solberg ihvertfall...

Anonymous poster hash: 2be04...da7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel no vi ser kor bra Jens var...

Skrevet

Blir så frustrert at alle har kortidshukommelse.

Mye av det de må ordne opp i er forrige regjerings manglende handlingskraft.

Sverting hele tiden av ap...Jonas er ikke ute og sier noe men alle medlemmene.

For all del jeg kan gjerne ha ap i regjering men ikke røkla.

Anonymous poster hash: 29cb9...4ec

Skrevet

Må si at jeg er skuffet over Erna, jeg var en av dem som tenkte at det var litt futt i henne og at hun kom til å ha litt gjennomførings kraft i valgløftene.

Hittil har det som er blitt gjennomført blitt meget moderert og føler at jeg til stadighet leser om små angrep på de allerede svakeste gruppene i samfunnet.

Det var ikke høyre som fikk min stemme, men har alltid hatt litt sansen. Slik jeg ser det nå så håper jeg bare vi kan klare å blitt kvitt den sammensettingen i regjeringen neste gang.

Skrevet

Jeg venter bare på at denne farsen skal ta slutt. Pinlig, pinlig.

Anonymous poster hash: 44e5d...426

Skrevet

Nå var vel strengt tatt Erna i polen i dag. ..

Anonymous poster hash: 47b46...c2c

Skrevet

Ja, det er flaut. Ingen integritet eller autoritet å se hos Norges Statsminister, alle bare mumler i skjegget og henviser spørmål til en annen en som ikke har peiling. Noen ny landsmoder er ihvertfall ikke Erna, vi ser henne jo nesten ikke. Det virker nesten som om hun har gitt opp. Jaja, vi har lakrispiper (snart?), segway, (muligens)krekar på bygda også var det vel ett eller annet med campingvogner...Billigere spirt kanskje?

Anonymous poster hash: 2be04...da7
Skrevet

Jeg håper støttepartiene slutter å støtte. Jeg håper hele greia går på dunken. Den regjeringen vi har nå er grusom.

Anonymous poster hash: 246f3...596

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...