Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Verker bak øynene og i hodet. Aldri hatt det sånn før. Føler jeg bare vil lukke øynene for å slippe å ha vondt. Er også ubehagelig når jeg snur hodet eller ser til siden med øynene. Vet ikke hvordan jeg skal forklare. Googlet selvfølgelig og det kom opp at det var et debutsymptom på ms? Ble litt bekymret da. Anonymous poster hash: e8c52...f52
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Bestill en time hos optiker. Hvis det blir ekstremt vondt før det, tar du kontakt med lege/legevakt. Anonymous poster hash: c7151...932
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Stiv i muskulaturen i skulder/nakke? Det kan være årsaken. Muskelen (øvre) trapezius kan gi referert smerte til øynene, og da føles det ofte som om smerten sitter bak øynene. Kan være så ille at noen forveksler det med migrene. Hvis ikke så ta en tur til optiker eller lege. Anonymous poster hash: 4ee50...60e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Sliten? Vart lenge? Jeg får det på kvelden når jeg er veldig sliten, ellers godt syn og er sjekket av optikker og øyelege i forbindelse med div annet med øynene. Anonymous poster hash: 2106d...cd6
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Jeg får det dersom jeg går lenge uten briller, leser i svakt lys eller gjør noe annet som anstrenger øynene. Anonymous poster hash: 8c151...30d
LeTwinsA Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Jeg får det når jeg har sovet lite. har sjekket meg hos fastlegen og anbefaler deg å ta kontakt for en sjekk
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Migrene. Slik arter min ( og mange i min familie) sin migrene seg. Hos meg er det vanligvis verre på den ene siden, men kan sikkert være likt på begge sider og. Anonymous poster hash: c1353...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå