Gå til innhold

Jeg er så sliten...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må klage litt. Jeg er alene med barnet mitt. Alltid har jeg hatt lyst på familie, men ble forlatt av en mann som ikke var klar for barn likevel da barnet var et par måneder. Nå går barnet på skolen, og jeg har gjort alt alene. Det er jeg stolt av, men så utrolig ensom. 

 

Vi har venner og familie rundt oss, og er veldig glad for det. Innimellom faller jeg litt sammen, og klarer ingenting. Kan ikke gjør mer enn det mest nødvendige for barnet mitt. Vi har det bra, men vi savner å være flere. Jeg prøver å finne en kjæreste, ikke desperat på jakt, men jeg har datet litt fra nett. Det funker aldri. Alltid er det det at jeg har barn som er det vanskelige for disse mennene. Det kan eller vil jeg ikke få gjort noe med. 

 

Jeg er alltid med på lasset når vi skal noe. Jeg gruer meg til sommeren, vi er mye hjemme fordi jeg har ikke økonomi eller lyst til å dra på ferie langt vekk bare vi to. Barnet mitt vil heller ikke det og det er sårt. Barnet sier hele tiden "hvorfor er det bare oss to?"

 

Når skal jeg møte en som kan bli glad i oss begge?



Anonymous poster hash: 2d6c2...faa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes menn som ikke har noe imot at du har barn fra før. Det viktigste i forhold til det er å være åpen om det med en gang. Datingprofil? Da skriver du det i profilen. Detaljene kan utebli, men bare sånn at de som tar kontakt med deg vet de store trekkene som er viktige. Jeg kan skjønne at menn som plutselig på date med deg får vite at du har barn fra før kan bli overrasket og trekke seg unna. Men vet de det med en gang så vet de også hva de går til når de drar på date med deg. 



Anonymous poster hash: da96f...a56
Skrevet

 

Det finnes menn som ikke har noe imot at du har barn fra før. Det viktigste i forhold til det er å være åpen om det med en gang. Datingprofil? Da skriver du det i profilen. Detaljene kan utebli, men bare sånn at de som tar kontakt med deg vet de store trekkene som er viktige. Jeg kan skjønne at menn som plutselig på date med deg får vite at du har barn fra før kan bli overrasket og trekke seg unna. Men vet de det med en gang så vet de også hva de går til når de drar på date med deg. 

 

Anonymous poster hash: da96f...a56

 

Selvfølgelig skriver jeg det. Og jeg snakker også med de om det når vi skriver, før vi avtaler å møtes. Jeg har barnet hele tiden utenom annenhver helg, og er veldig tydelig på at slik kommer det til å forbli. Likevel vi de møte meg, ingen får noe sex med meg før det er sikkert at de mener dette. Så går det en mnd eller to til, så vips, der kastet jeg bort et halvt år på enda en mann. 

 

Anonymous poster hash: 2d6c2...faa

Skrevet

Har du vurdert å gå for en litt eldre mann? Vet ikke hvor gammel du er, men mange menn 20-30 er ganske selvopptatte og får lett panikk. En 35-åring + med stabil jobb og mange venner som har familier, er litt mer troende til å ønske seg ro og stabilitet i et forhold, og synes kanskje det er et pluss at du har et barn fra før, så er liksom familielivet i gang. Bare en tanke.

 

Anonymous poster hash: 25184...ae9

Skrevet

Uff. Vil ikke si jeg syntes synd på deg , for det vil du nok ikje. Men hlres jo trist ut da. Var alene med gutten min i 4 år før jeg fant mannen min. Fant han på nett. Så det går an :) Nå er vi en familie på 5. Hold ut , senk kravene på utseende hans og ha høye krav på oppførsel og personlighet. Det vet jeg mange single venninder burde gjøre hvertfall. Høres så triste ut du og barnet ditt ... prøv å være litt mer positiv :) smil og le. kom dere ut ! Dra på syden ferier og ha det morsomt :) Det smitter over på barnet. Lykke til :)

Skrevet

Jeg har ingen krav, har datet mange ulike menn. Høye, lave, med hår, uten hår, med fin kropp, med litt mer isolasjon... Jeg faller mer for personligheten enn utseendet, selv om jeg selvfølgelig må synes at noe er fint. Smilet, øynene, et eller annet. Jeg er selv 33 og har datet mest menn mellom 38-44. Noen med barn, noen uten.  Har vel landet på at de uten barn er de som er minst klare. De med barn blir det litt mer komplisert med, men barna har jeg aldri møtt, ingen har møtt mitt, og barna har aldri møtt hverandre. 

 

Jeg får høre at jeg er pen, en god mor, snill, får til det meste... Ja, faktisk så er det flere av mine venner som sier de beundrer alt jeg gjør og får til. Det må da være noe alvorlig galt med meg likevel siden ingen vil ha meg. Jeg sutrer ikke over dette til andre, er derfor jeg har en utblåsning her. Jeg smiler og er glad når jeg er rundt andre mennesker, og rundt barnet mitt. Det er bare noen dager innimellom som luften går ut av meg og tårene triller. Nå er barnet hos en venn og jeg har fri fra jobb i dag, så har en "stakkars meg"-dag for meg selv.



Anonymous poster hash: 2d6c2...faa
Skrevet

Det er jo den nye dating tjenesten på reklame nå? For skilte og aleneforeldre :-) sjekk ut den? Så finner du en mann i samme båt som deg:-) klem

 

Anonymous poster hash: fd22e...b45

Skrevet

Har ingen gode tips til deg. Er i samme situasjon som deg og skjønner ikke hvordan jeg skal få det til.

Klem :-)

 

Anonymous poster hash: 87ccc...678

Skrevet

Har ingen gode tips til deg. Er i samme situasjon som deg og skjønner ikke hvordan jeg skal få det til.

Klem :-)

 

Anonymous poster hash: 87ccc...678

Nå har det gått noen timer, og jeg er fortsatt nedfor. Likevel nekter jeg å gi opp håpet, samtidig som jeg ikke fatter hvor man skal møte en ordentlig mann. Klem til deg også :)

 

Anonymous poster hash: 2d6c2...faa

Skrevet

Nei menn er forskjellige du. Hadde i mine fire år som alenemor ALDRI problemer å finne en kjæreste. Det falt mest på meg de par forholdene som tok slutt ( barnet var ikke involvert med dem) så traff jeg min samboer for 2 år siden. Han uten barn og jeg med da en 4 åring. Vi bor sammen og har også et barn som er 9 mnd. Så det går an.. :)

 

Anonymous poster hash: b07cf...5c9

Skrevet

Skulle ønske du tilfeldigvis traff broren min, og dere ble kjempeforelska, flytta sammen og fikk et etterlengta kjærlighetsbarn eller to, og jeg ble tante til både ditt barn og det nye barnet!

 

 

Anonymous poster hash: e2289...794

Skrevet

Skulle ønske du tilfeldigvis traff broren min, og dere ble kjempeforelska, flytta sammen og fikk et etterlengta kjærlighetsbarn eller to, og jeg ble tante til både ditt barn og det nye barnet!

 

 

Anonymous poster hash: e2289...794

Så søt du er :) Send han gjerne hit ;)

 

 

Anonymous poster hash: 2d6c2...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...