Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Hei! Jeg skal på date til helgen og trenger noen tips. Møtte jenta på en fest hjemme hos meg, der noen venner av oss prøvde å spleise oss. Vi var begge ganske sjenerte sånn at vi ble ikke så veldig godt kjent. Noen dager etter festen avtalte vi at vi skulle prøve å date, så hun kom hjem til meg, vi spiste å så film. Men følte heller ikke nå at vi ble så veldig godt kjent med hverandre. Syntes hun er veldig søt så jeg spurte igjen om vi skulle treffes igjen til helga, noe hun ville :-) Spørsmålet mitt er følgende; hva skal vi finne på som gjør at vi blir bedre kjent? Og som gjør at praten går lett? Takk for svar :-) Anonymous poster hash: f8bfc...a30
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Vin!! Altså, det høres kanskje fælt ut, men når begge to er så sjenerte som du sier kan det være lurt å få et par glass i seg slik at man senker garden litt Lag middag, server vin, spør om hun er glad i brettspill!? Da har dere noe annet å tenke på, og praten sitter ofte litt løsere enn når man er "tvunget" til å prate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå