Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Jeg søker ny jobb nå da jeg kun går som ekstravakt. Ønsker en 100 % stilling (dagjobb) Har Vært på ett jobbintervju og får svar denne uken. Dette er et vikariat 100 % over 7 mnd med mulig forlengelse. Men jeg har i tillegg søkt flere stillinger. Ble ringt idag fra to andre steder hvor jeg skal på intervju neste uke. Begge disse jobbene er 100 % fast. Jeg vet jo ikke om jeg får den første jobben. Men om jeg får den, hva hadde dere gjort? Jeg vil jo ha fast. Trodde aldri jeg kom til å komme til intervju til en fast stilling med min lille erfaring( ble utdannet for 1,5 år siden) Men er redd om jeg er heldig å får nr 1 og ikke de andre og så takker jeg nei. Kan jo være jeg ikke får noen av de å da. Men tlf kan komme når som helst disse dager så kjenner jeg blir stressa. Anonymous poster hash: f0dc0...1b0
¤Hippie¤ Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Synes du er heldig jeg, som får denne muligheten! 😊
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Takk ja, men vent med å skrive under kontrakt til etter de andre intervjuene. På de andre intervjuene sier du at det haster for deg med en avklaring for du har en annen jobb på hånda. Anonymous poster hash: 01942...8b0
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Jeg er i akkurat samme situasjon. Har blitt rådet til å ringe de andre jeg har søkt på ( men ennå ikke fått svar) dersom jeg får tilbud om den første. Legger da frem at jeg har søkt hos de, men har fått tilbud på en annen stilling, og hvordan de stiller seg til det. Det er vanskelig, nesten som jeg ikke ønsker å få den første og måtte ta stilling til det Dilemma!!! Anonymous poster hash: e0a59...564
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Jeg er i nesten akkurat samme situasjon. Søkt på tre jobber, vært på ett intervju. Har blitt rådet til å ringe de andre jeg har søkt på (men ennå ikke fått innkalling til intervju) dersom jeg får tilbud om den første. Legger da frem at jeg har søkt hos de, men har fått tilbud på en annen stilling, og hvordan de stiller seg til det. Det er vanskelig, nesten som jeg ikke ønsker å få den første og måtte ta stilling til det. Dilemma!!! Anonymous poster hash: e0a59...564 Anonymous poster hash: e0a59...564
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Takk ja, men vent med å skrive under kontrakt til etter de andre intervjuene. På de andre intervjuene sier du at det haster for deg med en avklaring for du har en annen jobb på hånda. Anonymous poster hash: 01942...8b0 Trodde et muntlig ja på tlf var bindende jeg. De trenge en ny snarest. Den som får stillingen begynner allerede neste uke. Derfor jeg er " redd" jeg får jobben. Siden jeg er ekstravakt og kan begynne på kort varsel. mulig de andre på intervju også kan det men. H.i Anonymous poster hash: f0dc0...1b0
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Synes du er heldig jeg, som får denne muligheten! 😊 Ja er veldig sjokkert over at jeg har kommet på intervjuer. Ikke lett å få dagjobb som sykepleier. Men er jo ikke sikkert jeg får noen av de da. Har søkt nesten 10 stillinger de siste ukene. Foreløpig ett avslag uten intervju. De andre venter jeg i spenning på om jeg blir innkalt. H.i Anonymous poster hash: f0dc0...1b0
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Jeg er i akkurat samme situasjon. Har blitt rådet til å ringe de andre jeg har søkt på ( men ennå ikke fått svar) dersom jeg får tilbud om den første. Legger da frem at jeg har søkt hos de, men har fått tilbud på en annen stilling, og hvordan de stiller seg til det. Det er vanskelig, nesten som jeg ikke ønsker å få den første og måtte ta stilling til det Dilemma!!! Anonymous poster hash: e0a59...564 Skulle ønske jeg kunne fremskynde intervjuene til denne uken. Men men håper vel at jeg ikke får jobb nr 1 for å være helt ærlig. En 100 % fast stilling hadde gjort vår økonomiske situasjon så mye mer tryggere. Da kunne jeg senket skuldrene. H.i Anonymous poster hash: f0dc0...1b0
¤Hippie¤ Skrevet 27. januar 2015 #9 Skrevet 27. januar 2015 Synes du er heldig jeg, som får denne muligheten! 😊Ja er veldig sjokkert over at jeg har kommet på intervjuer. Ikke lett å få dagjobb som sykepleier. Men er jo ikke sikkert jeg får noen av de da. Har søkt nesten 10 stillinger de siste ukene. Foreløpig ett avslag uten intervju. De andre venter jeg i spenning på om jeg blir innkalt. H.i Anonymous poster hash: f0dc0...1b0 Håper det blir som du ønsker, masse lykke til😊
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #10 Skrevet 27. januar 2015 Si ja til jobben, men si opp hvis du får en av de andre. Jeg ville ikke tort å si nei personlig. Anonymous poster hash: fa543...69e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå