Gå til innhold

Noen her som har prøvd dermaroller/microneedling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det faktisk virker?

Anonymous poster hash: 752f5...934

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt en på ebay til 30,- så det blir moro å prøve 😊

Skrevet

Men har du bare bestilt "rullen" eller serum osv i tillegg?

Skrevet

Ha-ha.. har også kjøpt :) Nytt år, nye muligheter.  Dette blir spennende. Jeg kjøpte Swiss clinic sin pakke inkl serum/krem. Men ser det ikke er must. Bør bruke en mild krem uansett, noen anbefaler med vitaminer.....Andre sier det bør være kollagen i kremen.... Mulig det spørs hva problemet er. Jeg skal bruke den hovedsakelig mot rynker og linjer. De som skal bruke den på acne og/eller arr har kanskje andre behov?

Har også tenkt og teste den på magen. Har litt "heng" og litt strekkmerker, ja også på puppene...Men tar ansiktet først, så mulig jeg kjøper en "e-bay" rull med større "pigger" til kroppen om jeg føler det virker... Kommer jo til og ta litt tid. Så har uansett bare tid til enten ansikt eller kropp pr.kveld.

Skal vi prøve og følge opp hverandre? Jeg har ikke fått mitt enda, men dukker forhåpentligvis opp før helga.... Fått råd om og bruke rullen hver kveld ei uke, så opphold ei uke osv i 3 mndr tror jeg det var, før man får optimalt resultat. Men man skal kunne se resultat etter bare noen få gangers bruk.....

Anonymous poster hash: a5176...287
Skrevet

Jeg skal i første omgang bruke på arr i ansiktet, pga et sår som ble sydd med ca 40-50 sting. Ikke veldig dypt, men ruglete. Så hvis det funker hadde det vært gull :-) tenker jeg bestiller fra swissclinic. Veldig fint om du oppdaterer når du har prøvd :-)

Skrevet

Men har du bare bestilt "rullen" eller serum osv i tillegg?

Kun rullen 👍

Skrevet

Flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...