Villbringebringebær Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Den må tåle is og grønnsaker og skikkelig frosne bær. Lett å rengjøre og gjerne ikke av de dyreste. Har dete noen å anbefale?
skinnfilla Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Hahah , for en fantastisk overskrift, blenderen brant opp, men ikke bry dere om det, liksom Hvordan gikk det for seg ? Du må vel være den roligste personen , ever
ianda Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Kitchenaid sin er kjempe god på is og frosne bær.. Har hatt min i 6år og aldri hatt noe problemer med den. Er dyr, men titt og ofte på salg.. Men når det er sagt er det sikkert mange som er billige og bra også... Til deg som lurte på hvordan brannen gikk for seg, så var det sikkert bare motoren som brant, altså ikke noen ordentlig brann med flammer og slikt😉
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Hahah , for en fantastisk overskrift, blenderen brant opp, men ikke bry dere om det, liksom Hvordan gikk det for seg ? Du må vel være den roligste personen , ever Jeg er ikke HI, men jeg regner med at den ikke sto i full fyr, men at det var motoren som brant? Det har skjedd meg også. Ikke dramatisk, men det luktet veldig vondt. Anonymous poster hash: a7af4...af4
Collette Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Kitchenaid sin er kjempe god på is og frosne bær.. Har hatt min i 6år og aldri hatt noe problemer med den. Er dyr, men titt og ofte på salg.. Men når det er sagt er det sikkert mange som er billige og bra også... Til deg som lurte på hvordan brannen gikk for seg, så var det sikkert bare motoren som brant, altså ikke noen ordentlig brann med flammer og slikt😉 Min Kitchenaid brant også opp😉
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Jeg kjøpte bodum sin i helgen. Den koste 1299 men er på tilbud forrige og denne uken til 499; . Lager smoothie på den med frosne bær. Mens vi er inne på blender.. Leser at frosne bær man kjøper må kokes først?? Så mye styr for man må jo fryses igjen for å lage smoothie.. Coop ha en runde med at det var norovirus i bærene.. Litt ekkelt det der... Anonymous poster hash: 2ef29...cbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå