Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Jeg skulle ha foredrag på skolen. Pc koblet opp mot lerretet. Skulle lete opp en internettside.. Og vips.. Der kom porntube linker på rekke og rad nedover. Det var LANGE minutter med foredrag i etterkant. Anonymous poster hash: 596d6...0e5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Hahahahaha, unnskyld men fikk meg en god latter idet jeg så det for meg! Anonymous poster hash: 4feaa...1e3
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Oiii... Da hadde jeg nok gått og gjemt meg i et hull, ja. Noe jeg forsåvidt hadde lyst til å gjøre i mitt livs flaueste øyeblikk: Var på en godt besøkt strand da yngste barnet "hang" seg etter armene i bikinitrusa mi. Og der sto jeg med trusa på anklene og et par hundre mennesker rundt meg. Var bare å begynne å grave! Anonymous poster hash: 02d5a...2ad
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Haha, å så morsomt! (For alle andre enn deg ) Jeg var så dum at jeg sendte toppløs bilde til kjæresten min. Det ble slutt etterhvert.. Jeg ante fred og ingen fare da eg fikk melding av datteren til venninnen min og typen til denne datteren på Facebook: "Hei, Ehm du, vi fant dette bildet på tumblr, og det ligner veldig på deg!?", vedlagt var bildet jeg hadde sendt til typen. Man ser heldigvis ikke ansiktet mitt helt, men Gud så flaut!! Ikke vet jeg hvordan man kan få fjernet det heller, så det ligger nå der! En litt mer uskyldig opplevelse var da jeg var nyforelsket i min nåværende kjæreste. Tror det var andre gangen han var på besøk og jeg hadde tent masse levende lys. Da han skulle gå begynte jeg å blåse ut lysene, det ene var litt vanskelig å få slukket (stort lyshus på gulvet) så jeg trakk pusten og tok skikkelig i..sleva som en gal mens jeg blåste ut og kjæresten lo godt! FLAUT! Anonymous poster hash: c186f...f1e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Min flaueste er fortsatt for fersk til at jeg orker å dele den! Men har en annen en, fra jobb.. Jobber på et sykehjem. Vi har uniform på jobb, og buksene er fra xs-xl. Jeg er en m, men liker å bruke L eller xl, for da er de så store at jeg kan brette de opp, eller ha den over magen og da dekke singleten. I tillegg strammer den heller ikke over livet. Denne dagen var det så kaldt at jg ikke hadde brettet den opp. Hadde bare stappet den nedi skoene, og strikken var ødelagt på den jeg fant. Jeg var inne hos en pasient som skulle ut på badet for å stelle seg. Denne pasienten bruker rullator. Inne på det trange badet ble ddet litt kluss med rullatoren og jeg måtte skvise meg inn.. endte med at jeg satt fast buksebenet i hjulet, og når pasienten dro i rullatoren, så ble selvsagt hele buksa med! i alt som skjedde, så klarte vi og å tømme ut en flaske med urin fra natta! Så der sto jeg, truseløs i en pøl med urin! Pasienten fikk alt med seg.. Måtte i tillegg gå i truse (med et hånkle rundt) tilbake til garderobene for å finne en ny tørr bukse! Føltes som en walk of shame.. Hadde og urin overalt på skoene og føttene.. Anonymous poster hash: 519e3...5b5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Min flaueste er fortsatt for fersk til at jeg orker å dele den! Men har en annen en, fra jobb.. Jobber på et sykehjem. Vi har uniform på jobb, og buksene er fra xs-xl. Jeg er en m, men liker å bruke L eller xl, for da er de så store at jeg kan brette de opp, eller ha den over magen og da dekke singleten. I tillegg strammer den heller ikke over livet. Denne dagen var det så kaldt at jg ikke hadde brettet den opp. Hadde bare stappet den nedi skoene, og strikken var ødelagt på den jeg fant. Jeg var inne hos en pasient som skulle ut på badet for å stelle seg. Denne pasienten bruker rullator. Inne på det trange badet ble ddet litt kluss med rullatoren og jeg måtte skvise meg inn.. endte med at jeg satt fast buksebenet i hjulet, og når pasienten dro i rullatoren, så ble selvsagt hele buksa med! i alt som skjedde, så klarte vi og å tømme ut en flaske med urin fra natta! Så der sto jeg, truseløs i en pøl med urin! Pasienten fikk alt med seg.. Måtte i tillegg gå i truse (med et hånkle rundt) tilbake til garderobene for å finne en ny tørr bukse! Føltes som en walk of shame.. Hadde og urin overalt på skoene og føttene.. Anonymous poster hash: 519e3...5b5 Stakkars deg! Føles litt stygt å le (men jeg kunne ikke la være!). Anonymous poster hash: 02d5a...2ad
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Jeg måtte ta overdose D vitamin og magnesium i en periode (grunnet sykdom). Da kunne det komme som lyn fra klar himmel at jeg måtte på do (rennende). Jeg hadde allikevel gått en liten tur med babyen min og ca 50 meter fra huset kjente jeg det begynte å presse på i ræva. Jeg sprang så fort jeg kunne til inngangsdøra, men i det jeg går inn er det gor sent :-o Og vel inne er en kompis av mannen på besøk. Det var så flaut at jeg begynte å gråte. Kompisen måtte ta babyen vår, og mannen måtte finne nye klær til meg og hjelpe å skylle dritten ut av buksene mine. HERREGUUUD jeg ville bare dø! Anonymous poster hash: 96567...9af
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Skulle ha analsex med typen og kjente mitt i pumpinga at jeg måtte akutt drite.. Rakk å be typen slutte, men det var for seint.. Han fikk bæsj over hele magen og hele pikken hans.. herregud, jeg kunne dødd det og da... Anonymous poster hash: 9180c...f93
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #9 Skrevet 27. januar 2015 Skulle ha analsex med typen og kjente mitt i pumpinga at jeg måtte akutt drite.. Rakk å be typen slutte, men det var for seint.. Han fikk bæsj over hele magen og hele pikken hans.. herregud, jeg kunne dødd det og da... Anonymous poster hash: 9180c...f93 Så jævli... Da hadde sexlivet mitt vært ødelagt! Til evig tid )) så jeg holder bakluka stengt ! Anonymous poster hash: 1c732...122
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #10 Skrevet 27. januar 2015 Det var ganske så pinlig da sjefen min på 65 år kom inn på kontoret mitt for å slå av en prat. Plutselig ble han han lang i masken og tittet på dataskjermen min. Skjermen var dekket med porno-pop-ups av det svært grove slaget. Enorme peniser, gruppesex, SM osv. Jeg forsøkte å bortforklare uten å bli trodd. Hadde riktignok klikket inn på en slik side en gang, og fått et slikt pop-up virus. Tror han oppfattet meg som ganske så pervers etter det. Anonymous poster hash: 7b2cb...e0f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #11 Skrevet 27. januar 2015 Å komme med samme kjole som noen andre er jo en klassiker. Jeg var i bryllup og inn kom forloveren med identisk kjole... Jeg ville bare forsvinne og tenkte der er straffen for å kjøpe en rimelig kjole i kjedebutikk. Anonymous poster hash: c0480...a7d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #12 Skrevet 27. januar 2015 Som nyansatt, og nygift, klarte jeg å ønske konsernsjefen i selskapet jeg jobbet i en god helg med et "jeg elsker deg!!" på vei ut av døra. Var litt stresset og nervøs siden jeg var helt ny, og koblet ikke tabben før jeg var ute av døra, og da var det liksom for sent å gå tilbake å forklare. Flau fortsatt. Anonymous poster hash: 2f705...ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå