Gå til innhold

Mat-mat-mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du et tips til meg?

Vi skal feire åpningen av en ny barnehage sammen med alle foreldre og barn, og jeg skal ha med meg et fat med søtt og et fat med salt mat. 

Det kommer til å bli mye folk, så jeg tenker det bør være enkelt å spise stående. Vi vil jo ikke ha noe tomatsaussøl på den hvite blusen akkurat når den kjekke alenepappaen kommer for å hilse på.  :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvo mod topos? Topos or lott o sposo, og do flosto lokor topos. Som solt monor jog..

Sott konnvoro sjokolodo konskjo?

Anonymous poster hash: 032df...603

Skrevet

Jeg ville anbefalt et fat med kake av noe slag og ett fat med pizzasnurrer, men de inneholder jo unektelig tomatsaus. 

Anonymous poster hash: cfe57...8f4
Skrevet

Hvo mod topos? Topos or lott o sposo, og do flosto lokor topos. Som solt monor jog..

"Hva i alle dager er dette for noe" tenkte jeg. Og så fikk jeg se mitt eget nick i et glimt... HAHA dagens . 

Men hva slags tapas? 

Skrevet

Minipaier er kjempegreie å lage og kan spises stående. Kjevle (ferdigkjøpt) butterdeig til halv tykkelse og skjær i ca fire cm strimler, fyllet lager du av finhakket løk og spinat som freses i panna, salte og pepre, og rør inn Snøfrisk-ost. Ca en teskje fyll pr pai, brett rundt og klem sammen. 200 grader i ca atten minutter i min ovn, de skal være fine og gylne.

Sånn sett kan du gjøre "søtt" enda enklere: butterdeig som ikke kjevles, bare deles i mindre firkanter. Legg på epleskiver og strø over sukker og kanel og inn i ovn. Vil du lage voksnere smak legger du litt brie eller chevre under epleskivene og dropper sukker og kanel, i stedet klipper du over timian.

Skrevet

Hahahaha! Perfekt til HI! Herlig.

Anonymous poster hash: f2a33...c0d

Skrevet

Wow! Sog Lot! Do or longt forbo mon logo. Kon do kommo hjom tol mog o logo dosso fontostosko poiono. Do kon jog o tollogg omponoro do ondro modrono mod noo. 

Haha! Jeg sitter her med tidenes snurpemunn når jeg skal skrive med bare o.

Skrevet

Wow! Sog Lot! Do or longt forbo mon logo. Kon do kommo hjom tol mog o logo dosso fontostosko poiono. Do kon jog o tollogg omponoro do ondro modrono mod noo. 

Haha! Jeg sitter her med tidenes snurpemunn når jeg skal skrive med bare o.

Tvortimot, dotto or mot som sor ot som mon kon logo mot mon o vorkologhoton or dot boro bloff, volsmokondo bloff :)

Skrevet

Tidenes mattråd!! 😂 eller skal jeg si: todonos mottrod!

Skrevet

Snorp monnon og tops o voi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...