Gå til innhold

Hva Er Vitsen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg Ser At Flere Og Flere Velger Å Formulere Setninger Der Hvert Ord Starter Med Stor Bokstav. Hva I All Verden Er Poenget Med Det? Irriterende!!

Anonymous poster hash: b0470...f4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får lese ei bok, da, ikke internett-tull.

Skrevet

Det blir sånn på iPad og tlf om du trykker et mellomrom for mye

Ser Du Nå?

Skrevet

Jeg lurer også på det. Hvor kommer det fra? Ser at mange har stor bokstav i substantiv. Mulig de har forlest seg på tysk?

Anonymous poster hash: 2fe6a...302
Skrevet

Hva Mener du egentlig? skjønner Ikke

Anonymous poster hash: 6a366...98f

Skrevet

Kanskje de skriver slik de snakker.lolll

Skrevet

Det blir sånn på iPad og tlf om du trykker et mellomrom for mye

Ser Du Nå?

På min ipad blir det ikke sånn. Da. Blir. Det. Sånn. Med. Punktum. Imellom. Så det er ikke det jeg mener...

HI

Anonymous poster hash: b0470...f4f

Skrevet

Det. Er. Ikke. Bedre. Med. Punktum. Da.

Skrevet

vi lærte i engelsk på grunnskolen at de skriver overskrifter sånn. så er ikke noe feil med det… med mindre du gjør det på norsk...

Anonymous poster hash: 1ce07...9a0
Skrevet

Dette er en av de mest irriterende skrivefeilene jeg ser. Sikter såklart til "internett-tull". Det heter selvfølgelig "Internettull", altså med stor bokstav og i ett ord. Jeg hadde forventet mer fra deg. Eller gjorde du dette for å provosere? ;)

Ellers synes jeg du skriver mye bra her inne, og at du virkelig ikke fortjener så mye pepper som du får.

:o)

Anonymous poster hash: fff3d...f88

Skrevet

Dette er en av de mest irriterende skrivefeilene jeg ser. Sikter såklart til "internett-tull". Det heter selvfølgelig "Internettull", altså med stor bokstav og i ett ord. Jeg hadde forventet mer fra deg. Eller gjorde du dette for å provosere? ;)

Ellers synes jeg du skriver mye bra her inne, og at du virkelig ikke fortjener så mye pepper som du får.

:o)

Anonymous poster hash: fff3d...f88

Du har nok rett. Ville bare klemme inn at hvis det er snakk om sammensattord inneholdende egennavn, ser det ut til at det er riktig med bindestrek. Ordet internett er jo her i en særstilling, siden det kan være både og. Men, internett-tull = feil og Internett-tull = riktig.

Anonymous poster hash: 70ab1...566

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...