Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 For ca 1 mnd siden så jeg 2 stk små kryp i håret til 5 åringen. Jeg tenkte LUS!!! Full sjekk på hele familien uten å finne noe mer enn disse 2. I går fant jeg nok en gang 2 stk små kryp i håret hennes! Nok en gang full lusesjekk på hele gjengen, uten resultat. Hvor i himmelens navn kommer disse krypa fra? Og hva kan det være??? Kan det være jeg som er elendig på lusesjekk? Kanskje vi er full av lus alle sammen uten at jeg ser det.... :/ Har klødd som en gal i hodet i dag.. Anonymous poster hash: b605c...3a1
sug lut Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Altså, gjorde du ikke noe med det? Det holder jo ikke å finne og fjerne. Og om du gjorde noe og det kom tilbake så er sjansen stor for at hun er smittet igjen, det er ikke uvanlig.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Hvordan ser dyrene ut da? Jeg regner med at de er mindre enn en katt, men ser de ut som lus? Anonymous poster hash: ea686...ad9
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Grer du med lusekam da? Anonymous poster hash: 280a2...c51
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Jeg trodde det var lo først da jeg så det, fant de på utsiden av håret, altså ikke innimellom hårstråene. Dyrene var mørke men ikke sort, vistes godt i det lyse håret. Brukte lusekam da jeg sjekket ja Anonymous poster hash: b605c...3a1
skinnfilla Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Dyr i håret og du klør som en gal? Med mindre det er en rev eller ku, vil jeg tro det er lus ja. Og alle oss andre setter enormt stor pris på om du og familien tar lusekurer .
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Jeg klør som en gal bare pga jeg fant de dyrene Gjør det hver gang vi får luse lapp fra skolen, det blir snakket om på tv, skrevet om her inne, leser det andre plasser osv osv (du skjønner tegningen) Klødde overhode ikke FØR jeg så dyrene Anonymous poster hash: b605c...3a1
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Kanskje det er et par sorte får som går å beiter i håret til datteren din. Anonymous poster hash: b0a7c...f30
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #9 Skrevet 27. januar 2015 Google bilder av lus, og se om de ser slik ut.. kan være "bedbugs" eller noe og. Anonymous poster hash: 524b4...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå