Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Tenkte å ha en sort kjole, den rekker meg ca midt på ankelen. Normalt ville jeg hatt en sort strømpebukse med sorte pumps til. Jeg tenker derimot på sneen og jeg lurer derfor på hva slags sko jeg skal gå med. Kan jeg bruke støvletter? Vet ikke om ankelstøvletter blir særlig pent til kjolen. Anonymous poster hash: 56d05...696
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Oida.... Alt hva man skal bekymre seg over. Ta på deg noen sorte sko. Anonymous poster hash: 1c96b...939
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Tenkte å ha en sort kjole, den rekker meg ca midt på ankelen. Normalt ville jeg hatt en sort strømpebukse med sorte pumps til. Jeg tenker derimot på sneen og jeg lurer derfor på hva slags sko jeg skal gå med. Kan jeg bruke støvletter? Vet ikke om ankelstøvletter blir særlig pent til kjolen. Anonymous poster hash: 56d05...696 Det er åpenbart ikke begravelsen til et menneske du brydde deg om. Anonymous poster hash: 5e21a...0d7
HvittHus Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Støvletter går helt fint. Når kjolen går til ankelen, vil det bli penest med støvletter som går forbi kjolekanten ja. Brukte selv klassiske støvletter til svart kjole i den siste begravelsen jeg var i. Varmere enn ankelkorte støvletter og klassisk pent.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Jo, det er begravelsen til min onkel. Nei vi var ikke super close, men jeg bryr meg selvfølgelig. For en fæl ting å si. Anonymous poster hash: 56d05...696
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Jo, det er begravelsen til min onkel. Nei vi var ikke super close, men jeg bryr meg selvfølgelig. For en fæl ting å si. Anonymous poster hash: 56d05...696 Beklager, men når det du er opptatt av før den siste avskjeden med ham er skoene dine, så er det ganske nærliggende å tenke det! Anonymous poster hash: 5e21a...0d7
HvittHus Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Jo, det er begravelsen til min onkel. Nei vi var ikke super close, men jeg bryr meg selvfølgelig. For en fæl ting å si. Anonymous poster hash: 56d05...696 Beklager, men når det du er opptatt av før den siste avskjeden med ham er skoene dine, så er det ganske nærliggende å tenke det! Anonymous poster hash: 5e21a...0d7 Selv om man er usikker på sko/antrekk, betyr ikke dette at man ikke sørger. Det er ikke alle av oss som er like sterke på antrekk, og siden man bør kle seg etter "reglene" i en begravelse, er det faktisk mange som blir usikre på om antrekket er innafor.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Jo, det er begravelsen til min onkel. Nei vi var ikke super close, men jeg bryr meg selvfølgelig. For en fæl ting å si. Anonymous poster hash: 56d05...696 Beklager, men når det du er opptatt av før den siste avskjeden med ham er skoene dine, så er det ganske nærliggende å tenke det! Anonymous poster hash: 5e21a...0d7 Selv om man er usikker på sko/antrekk, betyr ikke dette at man ikke sørger. Det er ikke alle av oss som er like sterke på antrekk, og siden man bør kle seg etter "reglene" i en begravelse, er det faktisk mange som blir usikre på om antrekket er innafor. Takk! Anonymous poster hash: 56d05...696
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #9 Skrevet 27. januar 2015 Jo, det er begravelsen til min onkel. Nei vi var ikke super close, men jeg bryr meg selvfølgelig. For en fæl ting å si. Anonymous poster hash: 56d05...696 Beklager, men når det du er opptatt av før den siste avskjeden med ham er skoene dine, så er det ganske nærliggende å tenke det! Anonymous poster hash: 5e21a...0d7 Selv om man er usikker på sko/antrekk, betyr ikke dette at man ikke sørger. Det er ikke alle av oss som er like sterke på antrekk, og siden man bør kle seg etter "reglene" i en begravelse, er det faktisk mange som blir usikre på om antrekket er innafor. Ingen ting i HIs innlegg som gir inntrykk av det, nei. Anonymous poster hash: 5e21a...0d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå