Gå til innhold

Bokklubben - hvilken anbefaler du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at ved å melde seg inn får man 1000 kr å handle for. Og at det ikke er krav til minstekjøp. Dere som har meldt dere inn pga dette, fungerer det? eller blir det mye stress? Og kan pengene brukes på bøker?

Hvilken bokklubb er dere fornøyd med? Jeg liker krimbøker, og har unger på 11 og 13 som liker humor og krim.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler ingen bokklubber. Kjøp heller bøkene du vil ha i bokhandel eller på nett, når du ønsker det. Ofte er titler på salg også, både i bokhandlere og på nettsider, og du kan gjerne få bøkene billigere enn i bokklubber.

 

Greit du får 1000 kroner å handle for, men du kommer garantert til å glemme å avbestille noe (eller få tilsendt noe selv om du mener du har avbestilt det), og du må huske på avbestillingen og følge det hele opp. Evt. returnere (betale returfrakt) det du ikke vil ha. Så de 1000 kronene går fort opp i spinningen igjen, både i penger og arbeidet oppfølgingen tar...



Anonymous poster hash: 1bc16...f43
Skrevet

God erfaring med Bokklubben Nye Bøker. Lett å melde seg ut. Dårlig erfaring med Tanum Bokklubber. Mareritt å melde seg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...