Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Jeg har slitt med angst i flere år, har fått terapi og hjelp fra psykologen men sliter enda. Så nå prøver jeg ut betablokker, men føler meg mye bedre etter noen uker.. Problemet er bare at jeg sliter sånn med å snakke i søvnen, insomnia og mareritter.. Leste dette er en bivirkning av medisinene.. Noen som vet om dette går over eller er det noe jeg må bare leve med hvis jeg tar medisinen ? Anonymous poster hash: 05c7c...61f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå