Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Har oppdaget at vannet trenger gjennom sluket på badet slik at vannet kommer opp gjennom fugene. Snakket med en advokat igår og fikk beskjed om at det mest sannsynlig gikk på eierskifteforsikringen til selgeren. Gikk igjennom papirene fra kontraktsmøtet igår og fant ingen papirer på at selgeren valgte å ta med eierskifteforsikring. Om han gjorde det, hvordan finner jeg ut hvilket selskap han har forsikring hos? Hva skjer om han ikke tegnet forsikring? Anonymous poster hash: 00931...3fe
Gjest Minnieropptatt Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 (endret) Da må han vel betale selv da... Endret 27. januar 2015 av Minnieropptatt
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Synd for selger. Ikke noe problem for kjøper. Anonymous poster hash: fa59a...75a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Ok. Tenker jeg sender en mail til megleren og hører om han tegnet det. Om ikke får advokat sende han brev og da skal all kontakt gå via advokat. Skal ikke ha noen på døra eller telefoner fra han Anonymous poster hash: 00931...3fe
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Det beste for deg er jo at selger ikke har tegnet forsikring. Større mlighet til å få penger. Slike forsikringer er jo helt idiot. De drar ut saken i årevis, og du vil komme til å gi opp før rettsaken er i gang. Nå kan du kanskje slipppe rettsak, men få et forlik. Anonymous poster hash: ca72d...b09
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Hvorfor snakke med en advokat? Det koster deg jo bare penger....... Du har vannlekasje - du ringer ditt forsikringsselskap! De sender takstmann som takserer skadene og skriver en rapport. ditt foriskringsselskap dekker og sender regress til selger dersom de mener det er på sin plass! Anonymous poster hash: 70255...7e3
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Hvorfor snakke med en advokat? Det koster deg jo bare penger....... Du har vannlekasje - du ringer ditt forsikringsselskap! De sender takstmann som takserer skadene og skriver en rapport. ditt foriskringsselskap dekker og sender regress til selger dersom de mener det er på sin plass! Anonymous poster hash: 70255...7e3 Hun har vel sikkert boligkjøpeforsikring i help da vel?? Da får man gratis advokat og rettshjelp i slike tvistesaker. Anonymous poster hash: ca617...1e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå