Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Var der med mannen min og datteren vår på tre år. Ved siden av oss satt det to jenter (regner med at de var i slutten av tjueårene, de hadde ikke barn med seg). Datteren min hadde lysende tryllestav i likhet med veldig mange andre barn. Litt ut i forestillingen spurte den ene jenta om vi kunne skru av tryllestaven fordi den var forstyrrende. Jeg sa at jeg ikke trodde det kom til å bli mindre forstyrrende om jeg tok den fra jenta mi. Er ikke så lett for ei på tre å skjønne hvorfor hun ikke kan ha når så mange andre har. Jeg tok ikke kampen med datteren min. Var det slemt av meg å ikke ta hensyn? Dere har sikkert skjønt hva jeg selv tenker, men fyr løs, er jo ikke sikkert jeg tenkte riktig Anonymous poster hash: 2241a...9f1
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Jeg syns det var helt greit at du sa nei. Showet er for barn, og det burde disse to damene ta hensyn til.
3barnsmamma'n:-) Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Jeg hadde heller ikke sagt nei til dattera mi, dette er et familieshow og jeg tenker at sånt må man regne med når man skal på slike tilstelninger :-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Dette er en ting man ikke trenger å etterkomme, i motsetning til den tråden om 9-åringen som satt å sparket en dame i ryggen hele forestillingen.... Anonymous poster hash: f14bf...279
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Helt greit med den lysende tryllestaven. Den greia som blinker, snurrer rundt og lager lyd derimot.. Anonymous poster hash: 9c599...42d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Hvis det er mange andre barn som har det, blir det veldig kinkig å ta den fra datteren, og som du påpeker er dette et familieshow. Derfor synes jeg du handlet riktig. Men der må man ta en vurdering på case by case basis. Vi var på Scooby Doo show i Paris, og der ble alle tryllestavene "tryllet bort" av foreldrene når showet begynte. Om du hadde vært på det showet og din datter hadde fått beholde tryllestavet sitt under showet med forklaringen om at hun bae er 3 år, ville jeg ikke vært like forståelsesfull. Anonymous poster hash: eba76...7a5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Helt greit med den lysende tryllestaven. Den greia som blinker, snurrer rundt og lager lyd derimot.. Anonymous poster hash: 9c599...42d Var lysende tryllestav uten snurr og lyd Anonymous poster hash: 2241a...9f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå