Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Hvordan er kollektivtilbudet mot Oslo? Evt bilkjøring i rushtida? Jobber i Oslo sentrum og vurderer å flytte til Vestby. Men det avhenger av muligheten for å gjennomføre hverdagen med jobb i Oslo inntil jeg evt får en jobb nærmere. Anonymous poster hash: 1ba51...463
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Bor i son i Vestby kommune. Tog hver halvtime i rushtiden. Tar drøye halvtimen inn til byen. Anonymous poster hash: a3539...8e7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Takk for svar. Noen andre med erfaring med å bo i Vestby? Evt pendling til Oslo? Anonymous poster hash: 1ba51...463
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Vi bor også i Son i Vestby kommune. Mye finere her enn i selve Vestby. Mannen min pendlet til Oslo med el-bil, men nå har han fått jobb i nærheten. Toget går også veldig greit. Du kan sykle eller kjøre bil til stasjonen. Anonymous poster hash: 2b5d8...bbf
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Bor 5 min unna togstasjonen i Vestby. Går veldig greit med pendling når bosted og jobb er i nærheten av stasjonen. Bruker 45 min fra dør til dør. Det er like langt som øst til vest med kollektivtrafikk i Oslo Anonymous poster hash: 30dbd...1eb
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Bil i rushtiden kan forresten ta lang tid. Vi pendler til Oslo begge to. Én av oss kjører hjemmefra senest kl 0530, den andre leverer rundt 0900. Den som kjører tidlig henter da kl 15. Kjekt når begge har fleksitid. Anonymous poster hash: a3539...8e7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Takk for gode svar. Jeg bruker per i dag fort omtrent en time fra jeg leverer ungene på skolen til jeg er på jobb. Kjører kollektivt i Oslo (t-banen). Så slik sett blir det ikke store forskjellen ser jeg :-) Hvordan er det å bo i Vestby/Son? Hi Anonymous poster hash: 1ba51...463
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Det er helt supert å bo i son! Fint både sommer og vinter. Masse fritidsaktiviteter for barna, og mange engasjerte foreldre. Deilig å bo en liten rusletur fra stranden. Trygt og godt. Det eneste vi ikke har vært fornøyde med her er SFO på son skole. Den er virkelig dårlig. Vi har slalåmbakke, skøytebaner, strender, ridesenter, golfbane, svømmehaller, idrettshall, fotballbaner, seilklubb, tennisbaner og -hall, lysløyper inn i mossemarka, kafeer, gallerier og et utrolig idyllisk sentrum. Anonymous poster hash: a3539...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå