Gå til innhold

Teit spørsmål, men hvis det lukter sæd

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra fingrene når man kjenner etter samleie, har han kommet inni da? Fant ikke noe sæd da..men

Anonymous poster hash: 66fb1...553
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt inn gravde du?

Anonymous poster hash: 9f9a5...0a4
Skrevet

Hva????

Anonymous poster hash: 74861...c49

Skrevet

Hva lukter sæd?? Og du vet at det kommer litt sæd ut sånn hele tiden under sex? Derfor er det å "hoppe av i svingen" en veldig dårlig idé.

Anonymous poster hash: 9ba85...8e6
Skrevet

Hvis det lukter sæd, er det som regel sæd.

Skrevet

Nå LO jeg skikkelig høyt😂😂😂

Skrevet

Takk for dagens latter! :D

Beklager, jeg vet ikke - men hvis det lukter slik så vil jeg tro sjansene er størst for at han da har kommet i deg. Hvis han har kommet og sæden ikke er å finne igjen på deg eller han så er det vel mest sannsynlig at han kom i deg.

If it looks like a duck and walks like a duck... it probaly is a duck ;)

Må bare spørre - hvorfor lurer du på det??

Anonymous poster hash: 019a5...b2a
Skrevet

Beklager, jeg vet ikke - men hvis det lukter slik så vil jeg tro sjansene er størst for at han da har kommet i deg. Hvis han har kommet og sæden ikke er å finne igjen på deg eller han så er det vel mest sannsynlig at han kom i deg.

Vi hoppet av i svingen og kom på utsiden, men jeg lurte bare på om han rakk det 100%. Derfor jeg kjente etter og fant ikke noe væske, men det luktet sånn typisk sæd. Høres merkelig ut, ja jeg vet :D

Skrevet

Sikkert fordi hun er veldig ung, uerfaren og har hatt sex og nå er redd og vil gjerne bli "trøstet". Sjansen er liten for at du er gravid, men jeg ville kjøpt angrepille om jeg var deg, dersom du ikke vil ha barn. Og sørge for skikkelig prevensjon til neste gang :)

Anonymous poster hash: 9ba85...8e6

Skrevet

Hvor langt inn gravde du?

Anonymous poster hash: 9f9a5...0a4

helt inn :P

Skrevet

Men det er vel uansett rimelig vått inni der etter samleie? Vanskelig å kjenne forskjell på egne væsker og sæd, men lukter det i tillegg sæd så er det jo mest sannsynlig det.

Skrevet

Vi hoppet av i svingen og kom på utsiden, men jeg lurte bare på om han rakk det 100%. Derfor jeg kjente etter og fant ikke noe væske, men det luktet sånn typisk sæd. Høres merkelig ut, ja jeg vet :D

Om han rakk det eller ikke betyr egentlig ikke så veldig mye, det er uansett godt mulig å bli gravid ved å hoppe av i svingen.

Skrevet

Hehe, man må bare elske dib 😂

Anonymous poster hash: dec1a...cdb

Skrevet

Men er du redd for graviditet? Da kan jeg fortelle at jeg ble gravid i en "sikker" periode ved å hoppe av i svingen :P;)

Skrevet

Takk for en god latter

Anonymous poster hash: a236f...865

Skrevet

Nesten alle menn lekker litt sæd når de er opphisset, det kommer altså litt væske fra penis som inneholder sædceller lenge før det går for han.

Du må ikke drive å hoppe av i svingen om du ikke ønsker å bli gravid, jeg ble gravid på den måten og snuppa sitter ved siden av meg i sofaen her nå.

Det er mange som hopper av i mange år uten å bli gravid, men plutselig skjer det. Søsteren min er 35 år og tåler ikke hormoner, hun har brukt hoppe av i svingen som prevensjon i 15 år. Som regel går det veldig bra, men på de 15 årene har det ikke gått bra to ganger så hun har to barn... Hun sier samboeren aldri har kommet inne i henne, han har veldig kontroll på det, men to ganger har altså en av smømmerne i mannens "smøring" truffet blink.

Anonymous poster hash: cab94...6f3
Skrevet

I normale tilfeller vil det alltid komme litt smøremiddel/sæd under samleie. Så det som lukter sæd er nok sæd, og det blandes med ditt smøremiddel. Så om han ikke har fått selve hovedsatsen inn i deg, er det ikke rart du ikke klarer å skille kroppsvæskene, men det er like fullt sæd, men i mindre mengder.

Skrevet

I normale tilfeller vil det alltid komme litt smøremiddel/sæd under samleie. Så det som lukter sæd er nok sæd, og det blandes med ditt smøremiddel. Så om han ikke har fått selve hovedsatsen inn i deg, er det ikke rart du ikke klarer å skille kroppsvæskene, men det er like fullt sæd, men i mindre mengder.

Men det er vel for lite til at det klarer å svømme noen plass, det var liksom ingen væske.

HI

Skrevet

Men det er vel for lite til at det klarer å svømme noen plass, det var liksom ingen væske. HI Anonymous poster hash: 66fb1...553

Det klarer helt fint å svømme noe sted selv om du ikke finner noe væske.

Anonymous poster hash: 0d994...e8e

Skrevet

Men det er vel for lite til at det klarer å svømme noen plass, det var liksom ingen væske.

HI

Hoppe av i svingen er ikke anbefalt om du ikke vil risikere en graviditet. Hjelper ikke om mannen din hopper aldri så mye på slutten. Det lekker hele samleiet og du kan dermed bli gravid. Ikke akkurat kjernefysikk dette, så regner med du forstår...

Anonymous poster hash: baa15...27b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...