Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Jeg digger menn med sixpence. Mye hottere enn caps! Anonymous poster hash: cf42c...c43
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Nei! Anonymous poster hash: 80030...a1e
☆☆☆ Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Min dårlegare halvdel har ein sixpence, har sjeldan sett den i bruk. For meg går det for det samme. Med mindre det dreiar seg om sixpence med øyreklaffar, det blir for latterlig. Ikkje ein gong ein pensjonist kan unngå å sjå ut som ein klovn med det.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #5 Skrevet 26. januar 2015 Herregud nei Anonymous poster hash: c7108...703
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #6 Skrevet 26. januar 2015 N E I !!!!!!! Anonymous poster hash: fad5e...cc1
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #7 Skrevet 26. januar 2015 Signerer sistes: "Herregud, nei!" Anonymous poster hash: 67915...b52
Serepta Skrevet 27. januar 2015 #10 Skrevet 27. januar 2015 Jeg liker det. Men det er ikke alle som kler det.
Monica Skrevet 27. januar 2015 #11 Skrevet 27. januar 2015 Det kommer an på. Noen kler det veldig godt, andre kler det ikke.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #12 Skrevet 27. januar 2015 Sixpence er fjollete Anonymous poster hash: df0ae...1aa
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #14 Skrevet 27. januar 2015 Nei! Anonymous poster hash: 0bbde...69f
Gjest 5 andre Skrevet 27. januar 2015 #15 Skrevet 27. januar 2015 Helst uten noe, men hvis valget sto mellom cap og flatcap, hadde jeg valgt det sistnevnte.
Hjertefru Skrevet 27. januar 2015 #16 Skrevet 27. januar 2015 Enig i at sixpence er mye finere enn cap, men man må være typen til det. Ellers ser det bare dumt ut.
Iiiiik Skrevet 27. januar 2015 #17 Skrevet 27. januar 2015 I seg selv helt greit, men liker ikke så godt den typen menn som går med sixpence. Jeg synes ofte de fremstår som tilgjort kule og metroseksuelle. Speiler seg i vinduene når de går tur på Grünerløkka liksom. Synes det er bra at folk bryr seg om hvordan de ser ut, men for stort fokus på det blir svært usexy.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #19 Skrevet 27. januar 2015 hell, NO! Anonymous poster hash: 52e03...4dc
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #20 Skrevet 27. januar 2015 NEI! Må få legge til at menn som gifter seg i (eller pynter seg med-) sånne flosshatter virkelig, virkelig ikke er min type. Liker bedre mer rufsete menn. Menn med mye hår, gjerne skjegg, flanellskjorte, med humor, intelligens og varme. Oi, skrev meg litt bort nå! Anonymous poster hash: ca47a...078
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå