Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Jeg orker ikke se videoen, kan noen være så snill å fortelle meg at dette "mennesket" er fengslet, og at barnet har det bra??? Anonymous poster hash: 920d9...abf
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Etter min mening er det ikke snakk om spark.... hun dulter borti barnet noen ganger. Veldig overdreven overskrift. Men som bhg ansatt må man være forsiktig med hva man gjør. Hun handlet ikke korrekt. Anonymous poster hash: 5d9aa...569
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Etter min mening er det ikke snakk om spark.... hun dulter borti barnet noen ganger. Veldig overdreven overskrift. Men som bhg ansatt må man være forsiktig med hva man gjør. Hun handlet ikke korrekt. Anonymous poster hash: 5d9aa...569 Ungen hadde blåmerker i ansiktet og hårløse flekker i hodet og du synes overskriften er overdrevet? Jøss. Greit det ikke er kraftige spark men hun sparker. Du ser kroppen til barnet rykker til. Damen er tatt av politiet HI. Fikk helt vondt i magen og får lyst å klemme barnet mitt ekstra godt når jeg så denne filmen. Anonymous poster hash: c2189...dd9
HeltAnonym Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Etter min mening er det ikke snakk om spark.... hun dulter borti barnet noen ganger. Veldig overdreven overskrift. Men som bhg ansatt må man være forsiktig med hva man gjør. Hun handlet ikke korrekt. Anonymous poster hash: 5d9aa...569 Måten hun "dulter" borti barnet er ikke akseptabelt uansett! Jeg personlig mener dette var spark og mobbing av barnet og håper dette mennesket aldri får jobbe med barn igjen! HI: politiet er involvert og har opprettet sak mot mennesket.. Og barnehagen er under lupen!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #5 Skrevet 26. januar 2015 Var dette i Norge???? Har ikke fått det med meg. Må inn på VG...... Anonymous poster hash: 8a9e9...578
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #6 Skrevet 26. januar 2015 Det var i USA, og jeg er enig i at overskriften var litt voldsom. Hun tok ikke rennefart og spente til ungen, men det var likevel ille nok til at hun hadde fått veeeeldig vondt om hun hadde gjort dette mot mitt barn. Det ville overrasket meg stort om hun fikk jobbe med barn igjen, jeg skjønner ikke hva som får folk til å gjøre sånt. Anonymous poster hash: d3f84...481
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #7 Skrevet 26. januar 2015 Hun tupper ikke til ungen, men dytter til ungen med benet for å få den til å reise seg. Det er vel ikke sikkert hårløse flekker og blåmerker har noe med denne ansatte å gjøre... Men uansett veldig ugrei oppførsel av den ansatte, lyser lang vei at dette er en irritabel kjerring med null omsorgsfølelse. Definitivt et menneske som ikke skal jobbe med barn! Anonymous poster hash: ff640...e77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå