Gå til innhold

Kan noen anbefale meg en GOD pulsklokke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helst en som kan kobles opp mot smarttelefon, men det er ikke så viktig. Pris spiller ingen rolle, men vil gjerne ha i rosa, lyse blåfarger/turkis/grønnblå eller lilla.

Takk!

Anonymous poster hash: b6aca...a6f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garmin. GPS-klokke. Google it!

Anonymous poster hash: 28d59...ef9

Skrevet

Jeg har Suunto Ambit2s i hvit. Elsker den!! Kobles opp til PC og all trening legger seg automatisk over på min treningsside på suunto. Kan følge andre eller ha privat side. Men får masse info på siden av treningen. Klokken er kul og masse man kan gjøre med den. Har lagt inn rundene mine med GPS og den forteller fremgang etc. På nettsidene så la jeg opp alle de tingene jeg trener og det la seg over i klokken. Når jeg begynner å trene så velger jeg den kategorien jeg skal tene.

Skrevet

Jeg har Suunto Ambit2s i hvit. Elsker den!! Kobles opp til PC og all trening legger seg automatisk over på min treningsside på suunto. Kan følge andre eller ha privat side. Men får masse info på siden av treningen. Klokken er kul og masse man kan gjøre med den. Har lagt inn rundene mine med GPS og den forteller fremgang etc. På nettsidene så la jeg opp alle de tingene jeg trener og det la seg over i klokken. Når jeg begynner å trene så velger jeg den kategorien jeg skal tene.

Takk til dere begge for tips.

Denne så fin ut. Ser at det finnes en Suunto Ambit3 i rosa innside og hvit ellers, tror jeg lander på den. Håper jeg blir like fornøyd som deg. :)

Anonymous poster hash: b6aca...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...