Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Jeg har ca 8 uker til termin, føler meg tung, utslitt og trist. Jeg har vært sykemeldt siden tidlig i desember pga en belastende jobb. Jeg synes tiden snegler seg forbi, selv om jeg ikke har ork eller energi til å gjøre så mye. Jeg bruker mye av energien min på å få eldstemann i barnehagen og de timene vi har sammen med ham etter barnehagen. Det er hverken rent eller ryddig hjemme, og etter Helgen er jeg helt utslitt. Mitt problem er at jeg ikke føler at mannen min forstår eller bryr seg. Jeg synes at har er i overkant opptatt av seg selv og sitt og lite opptatt av å avlaste meg. Det var noe annet i første svangerskap, for å si det sånn... Han jobber, og er opptatt av at han er sliten når han kommer hjem. Han hjelper meg svært lite med eldstemann, han går rett fra middagsbordet uten å i det minste rydde sin egen tallerken, og forventer vel egentlig at jeg skal gjøre alt fordi jeg er hjemme. Fordi jeg er proppfull av hormoner blir det litt grining nå, og merker at det ikke gjør forholdet noe bedre. Jeg tenker med gru på når vi pluttselig er fire om kort tid. Skjønner han at han må bidra mer fremover? Har dere noen gode råd for hvordan jeg skal angripe dette? Jeg er redd for at vi kommer til å gå fra hverandre innen to år hvis situasjonen ikke endres.. Anonymous poster hash: f3fe8...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå